Friday, August 7, 2009

Milo habis belilah ovaltine

balik saja kerumah..aku dapat rasekan satu aura 2 yg menenangkan seperti aroma nitrus dan jejoba...
aku macam heran..apekejadah rase laen macam je ni..biasenyer kalau aku balik umah malam2 sorg2,aku rase takut..tapi arini lain betul lah!
tanpe membuang masa aku menuju ke dapur..
tempat di mana ade 2 spesis antu kom2..
aku selak2 peti ais..tak ada..
aku selak2 celah tahi Timmy..pon tak ada..
baru la aku perasan yg due ekor setan tu tak ada kat rumah!
dua ekor setan yg aku maksudkan tu adelah Milo dan Yuna..
shit! fuck! damn! muthafacka! aku mencarut..manela kau pegi ni!..
nak jadi Bohsia agaknye asik lari rumah je...kawan ngn mat rempit,isap dadah, hidu gam.
aku turun tangga.. dari tangga umah aku tingkat 48 sampai ke tingkat 1..
tak ada gak..ahhh..aku give up..
"kang kau lapar pandai la kau balik.."
kau kan suke isap puting aku..

aku balik je..aku ade dengar org panggil name aku.
"chubb hensem!"
"chubb hensem!"

dengan kembang hidung serta urat bontot..aku toleh dengan penuh dedikasi..
"YUNA!" aku menjerit ala2 pondan..
"see...kan aku dah cakap..kau mesti balik punye..kau kebulur la ni..
tapi...
mane Milo??? "

yuna cume buat muke sedih dan menggeleng2kan kepale..
aku ketuk kepale die tande bergurau..
die masih buat bodo je..
ah lantak la...

Selang 2 hari..Bayang lembaga Milo masih tak kelihatan..
yuna pula semakin kurus asik melancap depan leptop sorg2 tanpa Milo..
aku resah dengan keadaan ini..dan aku terajang pula Yuna tanda yg aku amat bersimpati..
aku risaukan keadaan die skang ni..
Najis2 die pon makin kurang aku tengok..
sabarlah Yuna...nanti aku cari Milo untuk kau ya..
kepada penduduk Pangsapuri Titiwangsa, sesiapa yg ternampak Kucing parsi kaler perang,sila ketuk pintu umah aku di Blok A-19 ok. Terdapat hadiah rahsia,dan cabutan bertuah untuk sesiapa yg terjumpa. sekian time kasih.


KipasLipas: Beginilah keadaan Yuna 2,3 hari ni..hai risau aku nengokkan je..nak harap Timmy dengan Es yg tengok kan? mmg makan terajang je la hari2..
Persoalannya,Bilekah Timmy dan es akan berubah?? Bilekan Timmy nak tlg sapukan ubat luka kat kaki es? Bilekah video aksi cium mulut es dan timmy akan diedarkan di jbsex.net?
dan bile pula Es nak tolong masakkan Mee Sedap untuk Timmy?

9 comments:

Lionel Azry said...

timi adala seorang makhluk perosak..walaupun die bukan ahli band tersebut

sharamli said...

kesian ku tgk si yuna ni...
dah mcm kucing kg p0n ada.

mcjalanan said...

alololo kucing tuh...
rasa mcm nak tolong ketuk kan kepala die byk2 kali. hehhehe. :)

::mcjalanan::

RaRa said...

chub..betol ker milo ilang?ari tu masa jumpa arip hari rabu dia tk ckp apa2 pon?tp mmg masa tu ada yuna jer kat bawah..ke kena kidnap nih..huhuhhu..tk rindu arep ke?smalam dia tk mention apa apapon..hurm..wisau la pulak...



-rara-

chubbyharusdirejam said...

aku pon tak tau mane menghilang menatang tu..sunat pon belum dah pandai kuar malam..
yee..timi mmg buklan band mahluk perosak..tapi die perosak anak dara org..

youthrustrecords said...

amboi gemok!
lu main kasar nampak!
lu nak gua naikkan lu dalam blog gua apa?

diela said...

milo...balek ar...yuna gersang giler kat umah...

chubbyharusdirejam said...

hai tersentap nampak.
hahahaha..

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.