Saturday, April 17, 2010

Josh Nonas


dah lame betul tak menulis.. menaip..membaca..
makin bodoh plak aku rase semenjak dua menjak ni..
gua rase..nak back to basic la.. gua terlalu ikut2kan orang di sekeliling..
sampai gua sendiri pun tak tau mane betul mane tidak..
sampai bila nak jadi macam ni.. haihh.. skang dah terngadah lagi ternoda. baru kenal
sape dan siape.

gua suke mase dulu2, gua bebas kemukakan ape jugak idea dan pendapat. walaupon tak bernas,
tapi sekurang2nye mencuba lebih baik dari mengabaikan.. gua tak ikot2 orang. gua ikot ape yang
gua rase elok..tapi skang ni gua rase songsang plak kehidupan berlandaskan pendapat sekutu pihak. gua tak rase itu betul dalam kehidupan gua. better gua jadi diri gua. chaos!

orang cakap..kite ni jangan terlalu megah dengan ape yang ade..
sebab kadang2 megah2 pun tak gune..orang tepuk tangan..kite hentak kaki merungut kan tuhan sendiri.. baik kau ucap aman dari ucap amin.. skang semua dah kene tarik balik. gua lincah blah dari gua bertuhankan benda asing yang dashat. gua rase dapat make a new life dengan stabil dan tak berkongsi ngn sesape lagi. Berdikari dari berlakon suci.

badan gua mengigil arini,tak makan dari tengahari tadi..
gua pun tak tau ape sebab gua lupe nak makan.
maybe sebab faktor kewangan yang membuatkan gua lupe waktu makan gua..
gua harap gua akan kurus serta merta kerana tak makan sehari.

apis jangan jeles sebab pasukan totenham gua amat hebat beraksi malam tadi.
fukk of chelsea! hahahaha...
gua harap timmy akan berbesar hati akan bagi gua semua gambar2 gua tempoh hari.
bukan selalu dapat rasekan diri ni model. *end*

KipasLipas: baru aku tau,josh nonas tu pemain gitar jugak. die duta Hamer Xt. wow. awsome!

Saturday, April 10, 2010

PKNS



hai selamat datang ke blog gua!
apesal? lu nak stalker takut2 gua nak tulis blog pasal lu?
oh tidak KAWAN...gua tak kan cakap belakang bertulis pasal lu?
lu kawan gua ape, takkan gua nak cerita buruk pasal kawan2 gua ye tak? Gua hargai lu ape. Lu dengar lagu plague sudah..

Wednesday, April 7, 2010

Khoma - one us must hang

Beri aku ruang untuk Bernafas..

Sunday, April 4, 2010

Michale Learns to Pop

Aktiviti: Mengemas bilik
Tarikh: 28 march 2010
Venue: mestilah bilik gua
Theme: Takde!
Cost: Rm 6.7o

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sunday, March 28, 2010

Ego.


EGO..
lu sangat ego..
lu tak de motor ego..
tapi lu suke naik motor nouvo..

EGO..
lu mmg ego..
ego lu buat gua takleh tido..
lu ade bakat ego yang mendalam..
lu memang super combo ego

EGO..
gua harap lu leh paham gua nak cakap..
lu memang ego..
gua akan hadiahkan lu scooter ego..
tu pun kalau lu tak ego..

bye ego,..

Friday, March 26, 2010



Monday, March 8, 2010

!@@#%QGSDT@%&


suke..sukkeeee sangattt....

tapiii...takperlaa..nanti aku antar kau g repair k sayang..

sayang jangan nakal2...

sayang jaga diri baik2..

k sayang..

muahhh...

heeee...


Sunday, February 28, 2010

Rempit Felda. Who Cares??



Mengambil selekoh dalam kelajuan 80km/h agak biasa dengar dekat litar2 yang mana kereta dan motor dah set pikap 4kilo die punye laju. tapi mengambil selekoh dengan kelajuan berikut menggunakan nouvo s standart agak mengujakan bagi aku dan semua peminat sukan permotoran seluruh negara. jadi aku dah pecah rekod juara2 rempit area bandar baru2 uda sebab aku dah ambil selekoh dengan tork habis dan kerosakan asorber belah kiri dengan kelajuan 80km/h. Kepada ila,lengkali jangan tertinggal tiket kat rumah lagi ok.tak pasal2 aku jadi mat rempit. selamat tak tersepit!

KipasLipas: Nak buat ape prejudis kat mamat2 rempit felda mahupun punk2 felda.iapun kamu punk ketat,ideologi mengalahkan wikipedia,tapi kehidupan? failure. kan kite semua kawan2 jugak?
Kawan2 kite terdiri dari felda,kampung,pekan,bandar selatan dan utara :)

Wednesday, February 17, 2010

Ecehhhh....

Masalah berat badan tidak lagi menjadi alasan untuk aku memelihara haiwan kesayangan.
setelah kematian 5 ekor hamster,2 ikan emas hitam, 2 ekor kucing, dan seekor tupai jantan. aku masih tak jemu untuk "menganiaya" binatang.. kali ni aku bela 2 ekor menatang yang aku rase amat seni skali..


mempersembahkan.....ini namanya paiman..dan lagi sekor asik masuk dalam cengkerang je..nyampah lak aku tgokkan..
yang lagi satu tengah pk kan nama sesuai.. nak letak name joe nampak macam gigolo sangat...
Kura2 ni banyak jenis rupenye. klik sini!

Sunday, February 7, 2010

Bukan kerana nama

Macamana aku tak marah betul dengan KERAjaan..? Macamane aku tak maki hamun bila KERAjaan menunjuk2 bangang di khalayak masyarakat? Bagaimana nak memupuk sifat cintakan KERAjaan? Bagaimana aku nak berhenti mencaci maki bende2 yang berkaitan kerajaan?hari ni aku nak buat pasport. 6.30am aku dah sampai. tapi aku terpaksa beratur sejauh 100m dari kaunter. padahal kaunter bukak pukul 7.30am.. sampai 7.30am pulak, cuma satu kaunter saja yang bukak.hujung2 dapat jumpa penjaga kaunter tu pukul 8.30am,dan disuruh pulak tggu giliran yang dijangka akan tiba pada jam 10.30am. abis ape gune kaunter sampai 8?? Dah turunkan harga pasport tu memang aku sokong,tak membebankan masyarakat..tapi yang aku tak sokong tu,kenape tak tambah pekerja kat imegresen pekan rabu?? kenapa tempat buat pasport cume ade dekat wisma perseketuan ngn pekan rabu je? kenape? Kepada orang KERAjaan,sila buat pantauan tentang kes aku ni. Jangan asik nak kerja senang rehat 5kali sehari dan cume 5jam je pekerja. Penat2 orang2 perjuangkan Mayday yang mane dikurangkan waktu pekerjaan dari 16jam kepada 8jam.tapi korang orang KERAjaan je keje 5 jam je sehari. dh la sabtu ahad cuti. yang keje saudara mara je. huh!... ini tidak adil...

KipasLipas : celaka bob cakap ngn aku pekan rabu tutup pada hari rabu. senang2 je aku dipermainkan. celaka!

terjun tirup

bosan..
bosan..
bosan..

sape ade pil perancang kehamilan??

Friday, February 5, 2010

Achtung

Aku ingin memberi AMARAN kepada nama yang terlibat:


Mohd arif buang
Edzambry Ambia
Solihin anak Soleh
Wan hazareth
Nuan terror

TOLONG matikan lampu dapur, kipas,
dan jugak lampu tidur di kamar masing2
sebelum keluar dari Rumah ini. kang bil melambung
masing2 bising salahkan kerajaan
kenape "karen" mahal. Jangan sampai korang makan
nasi guna straw, minum oren orang suapkan atau korang
balik semula tau2 rumah dah terbakar. Aku betul2 marah ni..
jangan main2.. aku dah lame tak makan orang.

KipasLipas: tapi bagus jugak kau bkk api mase aku balik keje..takdelah aku takot dok umah gelap2. hehehehe...

Thursday, February 4, 2010

One Two Three Four








1...
2.....

3.....
4....
and lastly 30 misscall for today!
so i can sleep now..




KipasLipas : gua ada masalah tidur malam semenjak gua sekolah rendah. macam2 petua gua dah amalkan. antaranya minum susu sebelum tidur,kire kambing sampai seratus, bace majalah sampai lebam,korek hidung, masturbate, dengar lagu, dan macam2 lagi..pon gua tak leh tido. gua kene amek pil tido kat klinik pesakit luar esok!

seragam

mggu ni je dah 5 kali motor aku meragam..
sikit2 rosak..sikit2 rosak..
ape masalah agak nye..

aku rase kene carikan die pasangan..mgkin die bosan tinggal keseorangan..
ataupon die dah mule rasa beban sebab bawa muatan bertan2 hari2..


KipasLipas: leh percaye ke istilah mandi bunge? motor kalau asik rosak kene mandi bunge ke?

Thursday, January 28, 2010

Gadis runsing


Susah betul aku nak tukar themes hp aku ni..
takleh buat itu..takleh wat ini..
leh gune basic mode jek..
dload pon takleh..
huh...

aku pon tak paham ape series die..yang aku tau w960i...generation mio by Singtel
walkman...
aku rase sebab ni kot harga die murah banyak apllication takleh masuk... cheh!

ape jadah generation mio?kat hp ni semua pakai generation mio by singtel. aku tgok website pon aku tak paham. kalau sape2 paham..tlg bantu aku tukar version lame balik. haih..dah mule nyesal dah beli hp sekenhen!

Wednesday, January 27, 2010

Piercing

Yeah! i got new piercing!

Tuesday, January 26, 2010

huh!

Perancangan 2010!



  • Ambil lesen
  • Guitar -Gibson Les Paul Studio/PRS tremonti
  • Amp-Roland microcube 15W
  • Bought Car!
  • Macbeth london ll
  • Seluar-CheapMonday
  • Passport
  • Band Touring
  • Bela Anjing
  • Lose Weight 20kg!!!
  • More piercing
  • Recording
  • Berubah! berubah!
  • Married
  • Melawat nenek
  • Kurangkan pengambilan alkohol
  • kurangkan melepak
  • Kurangkan pengambilan gula pengawet
  • Kurangkan caci maki.
  • berjimat
  • Berjimak


Ini sekadar perancangn..kita hanya mampu merancang..tuhan yang menentukan. heheheh...

Monday, January 25, 2010

Who Want to be a Millionere

"walau ape pon lu cakap gua..
walaupon gua tak punk...
walaupon gua takde band hebat..
walaupon gua kerja hotel..
walaupon gua lemak berlipat..
walaupon gua tak hips dan style..
tapi...
gua nak jadi macam dia!"
-Neil fall of efrafa-



Thursday, January 21, 2010

ringsA


Agak kusam jugak dalam sehari aku cuma mampu bangun tido dah terduduk sehingga malam..

takde bende nak dibuat..nak bangun malas..nak baring malas... lemak tepu semakin bertambah..makin hari semakin aku kerugian banyak seluar jeans dan baju bundle disebabkan lemak tepu..setengah pendapat mengatakan "kau toksah kurus,nanti orang dah tak kenal kau"

setengah lagi pendapat cakap "kau kurus nanti market up" kepale hotak kau..


kurang dari setengah jam aku dah ringsa dengan persekitaran aku.. longgok2 zine2 yg dipinjam dari arep aku selak2...2-3 minit aku dah mule bosan.. majoriti zine semua english..pour english.. mane aku nak paham..bukak2 kamus lame2 pon berpinar biji mata..memang harini takleh membaca..makin gloom otak aku nanti..maka..tengok2 gamba je..and info2 yang ringkas..


terbaring dalam posisi meniarap sambil kaki berlipat. posisi ni slalu dimarahi mak aku dulu. sebab mak aku ckapa kalau baring dalam posisi begitu mendoakan kematian seseorang..tapi aku ilak je la..aku tak kisah even mak aku otordoks. dah name pon orang lame..biarkan jee..apepon ,kau ibu tebaik dunia sebab dapat menghasilkan objek bulat cam aku ni..thnks mom


arep dan cileng keluar sudah ke osman maiden..tempat ruji aku dan yg lain2..sorang2 kat umah ni leh wat aku gila..baik aku kuar amek udara nyaman walaupon kat osman tu udaranyer lebih kepada bau2 rempah ratus dan ketiak. lepak sambil mengumpat tu biase bagi kami bertiga,kadang2 bercerita hal orang..kadang2 bercerita hal sendiri,kadang2 bercerita hal dalaman dan jugak peribadi,tak lupe politik dunia...macam biase,dalam breafing,aku mmg tak banyak opinion..sebab aku ordinary boy..dieorg punker..mmg banyak percambahan ideologi dan pendapat ..apepon banyak aku belajar dari dieorg semua..


huh..mmg mood aku gloom betul hari ni..macam nak lari kuat2 tapi malas nak menggerakkan rongga tubuh.. so dok diam tanpe bercakap menghadap skrin adelah salah satu cara untuk melepakan keringsaan..halaman facebook kadangkala cukup menggembirakan dengan kerenah dah teletah kawan2 yg on9...ade yg kutuk mengutuk,gurauan,sindiran dah percintaan...

si buah hati juga on9 skarang ni..tapi masih lagi mencari punca pertengkaran..jadi ade baiknye aku tak perlu on9 sebab facebook hari ni memberatkan lagi otak aku..


tinggal lagi 3minit untuk lengkap 1jam aku berada di cybercafe ni. time to go now. see ya!!



Monday, January 11, 2010

News at 666

  • gig pisschrist memang mendapat sambutan hangat di facebook mahupun mespes..semua org tanye gua pegi ke tak gig tu.. jawapan gua mestilah pegi! takkan la gua nak jadi poser punk even gua tak punk.. pada hari gig tu pon gua tengok bukan men seronok lagi bebudak yg hadir lagi2 arep..mau tidak bertemu idola die drummer pisschrist... persembahan mantap walaupon gua dengar2 lagu fight back tu sebenarnye salah sing along..papepon gua sing along gak sebab lagu tu je yg gua tau..apepon gua enjoy dengan gig tu walaupon gua berlapar sebab nak save duit untuk pisschrist! hahaha...
  • bulan ni betul2 sangkak buana lahh!!duit moto tertunggak,duit rumah terbengkalai,duit makan pon tak ade.. ade tak sesape nak jadikan aku adik angkat????hari ni , tweety sudah balik pahang... gua back to normal. menjalani kehidupan cam biase.. pegi keje..balik keje...tido...makan..ahhh..bosan sungguh hari2 tanpe si tweety tuh! takde teman untuk gua borak2...untuk gua marah2...heheh....untuk gua lempang2...nasib lu la dapat balak cam gua..
  • intan. kawan gua dalam internet dulu.. biase gak borak2 ngn aku.. raye tahun lepas baru dapat jmp.. suke sangat cakap diri die bukan2.. berubah la intan ..dah 2010 nih...cube adekan keyakinan diri sket even aku pon sebenarnyer kurang keyakinan diri..tapi lu ilek2 kacang sudah...dalam dunia ni tak semuanyer indah... heheh..meh sini gua sekolahkan lu sket...ecehhh...rabu ni gua ke kl. maybe g ngn si intan ni kot... jangan bawak kete laju2.. gua takot ppuan bawak kete harok2 nih.. gua bukan mamat drift!

tamat berita hari ini.