Sunday, August 1, 2010

The Kinison - You,ll Never Quest Who Died

eh tak la.. kau ingat aku galak sangat ke dengan ***** tu??
eh tak la.. kau ingat bangga no aku dengan ape yang aku ade tu?
eh tak la.. aku takde la bagus sangat nak cakap itu ini kat kau aritu..
eh tak la.. kau cakap pun pusing2 gak sampai semua orang keliru..
eh tak la.. kau ingat aku semurah itu?? kau? kau ape tau, pikir sendiri eh i,u,i,u ?
eh tak la.. aku leh hidup kot sebelum ni..takkan ttbe aku mati?
eh tak la.. aku happy la kalau kene macam ni. ni bkn pertama kali. aku dah lali..
eh tak la.. aku tak mention name sesape kat blog ponn? kau terasa ke ape??
eh tak la.. aku tido lena je malam tadi dan malam2 seterusnye..best betul tido senja2..
eh tak la.. kau ingat aku LOSER sangat ke sampai nak stalker2?
eh tak la.. rahsia kite takkan la aku nak bongkar sebab iri hati kot? simpan lame sampai berkerak. jangan kelip mata kalau ttbe ade soalan yang cukup terjah
eh tak la.. aku akan simpan semua buat pekasam. aku tau ade orang len yang sanggup terima semuanya tanpa rasa bersalah.
eh tak la..aku tak ske jaja maruah orang sepah2..
eh tak la.. aku tak suke kutuk mengutuk belakang,cakap depan2 sudah. eh takut ke?
eh tak la.. kau la segala2nya..takkan la aku nak berpaling tadah..
eh tak la.. aku tak sehina tu,kau leh bedah kalau kau nak hari2 kau suci dan indah.
eh tak la.. kau akan disemadikan dalam memori yang indah,ade bunge2,dan minyak wangi eropah.
eh tak la.. aku tak tujukan blog ini utk kau la,kan hidup kau dah sempurna skang,so,kau go on with ur life lah!
eh tak la.. aku ade simpan semua msg2 best kau,tak mgkin aku bagi sesape bace. buat ape,dh mmg kau ske buat orang lain gundah.
eh tak la.. aku seronok skang ni,tak teringat langsung segala kata2 kau yang amat petah.
eh tak la.. aku tak sombong,cume aku akan terus pergi. sebab peluang tu takkan datang berkali2,peluang utk aku dah tertutup rapi.
eh tak la.. aku tak cipta ayat berharap,utk ape seh berharap dengan catwomen,ms perfect and drama queen..
eh tak la.. mmg kau akan jadi ketua keluarga yang baik. sebaik ibu penyayang,sebaik isteri solehah. moga2 berkat ape yang kau dah gubah.
eh tak la.. aku tak marah, aku hidup penuh pancaroba..aku dah biase kene marah, biase kene keji, biasa kene hina..padahal si keparat tak tau ape yang dah berlaku,dan ape yang telah kau aku.
eh tak la.. kejinye nak mencapap bende yang dah punah. aku harap aku juga boleh cipta impian yang sama ya :DD

No comments: