Saturday, December 18, 2010

kahwin kahwin kahwin.

Bulan ni sama bulan lepas banyak betul kenduri kawin yang gua jengah..
gua bukan saja datang utk nasi berkat..tapi gua datang membawa hajat..
gua akan amek je gamba mana2 pengantin yg gua jumpe..
tak kire la dieorg kenal gua ke tak. tak kire la gua dijemput ke tidak.
yang penting gua bagi salam kaut.

Gua rasa betul2 nak in to scene photography ni..
gua rasa tak nak main2 lagi.
gua tak tau la ni satu "musim" atau memang gua betul2 suke.
mule2 dulu gua rasa biasa2 je pegang dslr amek gamba itu ini..
tapi lama2 gua rasa macam nak beli gadget2 camera gua,
nak beli flash,lens la, upgrade body la..amek gamba orang kawin la..
gua rasa ni bukan sekadar hobi. gua bukan mamat hips gantung dslr dan bawa sambil tengok wayang dekat cs. lu jangan tuduh gua macam2!

Gua rase, photography ni bukan musim. gua rasa memang gua betul2 minat..
cuma slama ni gua tak mampu nak miliki and gua agak sibuk mengejar cita2 band gua..
gua asik gile beli gitar,effect,buat cd, demo.. and gua rasa..zaman tu dah berlalu.
hardcore dah tak sama macam dulu.
tapi jiwa gua tetap hadko2 jugak! dan gua takkan dengar lagu justin bieber dan lady gaga.

Bulan ni gua ade 3 event kerja kawin dan tunang. alhamdullilah lah gua leh buat duit tepi untuk biaya diri gua sendiri. sebab tu gua dah jarang update blog gua ni.. sebab tiap malam gua ngadap adobe photoshop buang jerawat dengan bintik hitam para pengantin. gua cube tambah kehenseman dan kejelitaan pengantin2 gua. memang gua tak pro amek2 gamba macam otai2 camera yg lain.
gua harap,pengantin2 gua puas hati dengan hasil kerja gua yg tak seberapa.. jangan banyak cekadak,gua beginner ja!

kalau lu nak tengok gamba2 pengantin gua, leh click kat sini www.almaridankasutkuning.blogspot.com

No comments: