Monday, May 26, 2008

itu aku dong!

saya sekadar manusia biasa..yg tak tahu apa2..Yg Biasa-biasa aja..Yang saya tahu cume seronok2 dan Gembira-gembira..Tiada Perasaan suka-suka..cume banyak perasaan Duka-duka..Saya Seorg yg bencikan gadis yg menyamar Muslimah tapi sebenarnya Bohsia-bohsia.Saya juga amat bencikan perempuan yg gemar bermuka2, dan Menyusahkan hidop saya. Saya tidak begitu Baik, saya jahat juga. Saya Benci Band Hujan Kerana rambot noh macam anjing..Saya bencikan cahaya suria kerana cahaya suria itu terlalu menyakitkan hati saya, saya amat bencikannya.. dan saya juga amat rindukan "seseorg yg amat memahami saya" yg kini sudah berpunya..saya amat rindukannya =( . sya juga sukakan kanak-kanak Ribena. saya Bencikan politik malaysia. Politik itu bodoh dan tipu semata-mata. Saya suka Durex kerana ia tahan lasak dan tidak mudah tanggal. saya tak suke sharifah aini, kerana dulu2 die pelacur dikalangan datuk2. saya sukakan Music kerana music itu membuatkan saya tersenyum sambil tangan menyeluk seluar. saya sayangkan kawan2 saya kerana kawan2 saya rajin memblowjob saya. saya suka membantu orang, lebih2 lagi jika diberikan wang. saya tidak berpeluang untuk ke universiti kerana saya mabuk ketika peperiksaan s.p.m tempoh hari. saya sayangkan kucing saya walaupon kucing saya seorg pelacur..saya takutkan jenglot. saya benci mat rempit. saya tidak isap dadah. saya cuma suka hisap t***k. ei..mampos lah dengan kau. haha. aku pedulik hape. saya Berpura-pura gembira setiap kali saya kesedihan. saya bukan budak emo yoyo. saya juga amat benci budak2 shuffle dan berambot emo dan berseluar Boot cut. agas. dah la. saya sudah penat. saya mahu keluar berehat sambil mengumpat. ahh..macam p****t!
ChubbyHarusDirejam

No comments: