Friday, February 20, 2009

My Precious

minggu ni aku rase mggu paling typical n susah untuk diharungi diemana minggu ini aku banyak menyetelkan masalah diri sendiri dan berhadapan dengan masalah yg same berulang kali.
aku dapat perbetulkan keadaan aku yg tak brapa stabil. dan berterus terang dengan keputrusan yg aku wat yg mgkin kadang2 agak bodoh aku tgok tapi kate org terlajak perhau leh di undur..terlajak kate lu sendiri tanggung la babe.. walaupon keputusan aku ni tak adil untuk sesetengan org tapi nak aku britahu yg aku wat sumer ni untuk kebaikan bersama..kebaikan kau dan aku.kepada "M" aku hargai kau dalam hidup aku. aku hargai gelaran quinn allman kau itu..kerana kau sorg yg sungguh menyanjung aku! dan aku tak pernah berhenti untuk memuji kau walaupon kau tak suke dengan pujian aku. aku harap kau paham kenape akuw at begitu. kepada "Z". aku lelaki paling bangsat dalam hidp kau kerana kau slalu buat aku terkejar2..ternanti2..tertunggu2... aku harap kau bahgia dengan "die"..
kepada "F" ..aku cuba untuk memahami kau walaupon kau terlalu baru dalam idop aku..

sorry to all..

KipasLipas: kau tak payah bace lagi bagus.
aku sedih siot..

1 comment:

Anonymous said...

hey..
i know u sedey..
but i dunt think u need to feel sorry to everyone who are related..