Sunday, February 1, 2009

The Forcast! I like this band!

baru alek keje..sok kene keje petang plak.. aduii..bosannyer keje petang! xtvt takde!
cam biase la..balik keje lepak cc.. slagi ade duit kat poket!
nanti lau dah pokai baru la dok diam2 kat umah beli tepung masak lempeng makan ngn sos tomato! cam biase la balik leke aku surf internet je keje.. abis tu tak tau nak watper g.. korang best arr dok ngn mak bapak. leh gak bual2 ke..ngeteh2 ke depan tv. sambil makan keropok ikan. best kan?? kadang2 aku rindu saat2 macam dulu. waktu aku kecik2 dulu. aku slalu tgok berita ngn bapak aku. pastu..tengok citer sandiwara semasa kat tv2. hari2 follow! tapi skang.. bapak aku dah takde.. dan..waktu2 yg indah macam dulu tak mgkin aku dapat rase lagi...

KipasLipas: dah lame aku tak tulis corumn ni."kipaslipas!" ye..arini aku tulis alek..
anyway...kite sepatutnyer bersyukur ngn ape yg kite dah ade. ade sesetengah org ,kuar dari family konon2 nak berdikari. tapi jadi cam hape.keje malas.nyusahkan org tue gak! lau betul2 nak berdikari. berdikari tanpe perlu pertolongan dari sesiape. baru lah berdiri di atas kaki sendiri namenyer! (cakap pandai la kau chubby!!)

No comments: