Saturday, January 31, 2009

Abysmal Fornikate

haih..! baru balek gigs..! amat penat tapi best arr dapat perform dengan sukses (sukses ke??) aku balik je..aku rase macam tak best je arini.. yelah..aku tggu kat seseorg tok msg atau call aku..tapi tak ade.. nak kene aku gak yg msg dulu..or call dulu..baru nak berjawap..
huh..! baru lek gig..trus g jamming ngn abysmal fornikate..
nak tak nak aku kene jam gak.. walaupon arep fuck aku tbe2 dalam band. dan aku rase takde mood tok jamming.aku rase macam terhegeh2 tok kejar nak main ngn band tu. takper la..aku chill dulu.. tapi lau dah takleh handle..aku blah! watper nak terhegeh2 ngn bende yg kite sendiri takde hati nak main disebabkan layanan yg agak gampang tu.. aku cume hangin sebab metal muff aku rosak. yg kau nak lebey2 emo apehal!??
skeati kau lah nak buat ape. sendiri dah besar! pikir la sendiri. jgn pandai cakap org tapi diri sendiri tak nampak salah silapnyer!

No comments: