Friday, January 16, 2009

kontrasoSIAL

ape saje yg berlaku dalam dunie ni..
kadang2 kite tak tahu mana datangnyer..
bile satu kegembiraan muncul dalam hidup ni..
ada saja org yg akan punahkannyer..
begitu juga aku..
hahaha..
dunia...sama saje..
bile kita menipu...
org lain akan menipu kita. bila kite buat baik..ada jugak yg buat baik pada kite.
tapi bile datang kebaikan tu..kite sering lupe akan kelebihannya..
kalau kite ketawa lebih2..mak kita selalu pesan..kite akan menagis kemudian..
tapi..bende itu lumrah dalam hidup..
bile kegembiraan tu kite dapat...hujung2 mesti kita kesedihan..
kenape aku mesti slalu kene situasi macam ni...
jujur macam nak gila..tapi..hujung2 hampa n keciwa..
sayang bermati2an..tapi lama...hilang tanpa teman..
bidadari yg muncul kat depan..aku buang tanpe alasan..
hahahahaha..hidup ni..susah kite nak harungi ..
bagi aku..semua org menipu...
semua org tak tau hati aku..
sentiassa teseunyum walaupon pisau dileher..
sentiasa ketawa walaupon jiwa tersiksa..
kenape aku perlukan kau dalam hidup aku??
kerana aku tak rela redah hidup ni seorg diri..
aku puja kau hari2..
tanpa toleh kanan kiri..tanpa hiraukan ape org caci maki..
tapi..kenape kau pergi macam ni??
tanpa memikir perasaan aku..
tanpa tau ape yg aku harus tempuh..
ahhh..persetankan ngn sumer itu..
si miskin yg tolol..ape yg kau mampu!?
bercakap seorg diri tanpe org lain tau..
yg kau tahu...ingin seorg ada disisimu..
sape kau untuk mahu hidup begitu..
??????

No comments: