Thursday, January 22, 2009

Penantian

hari ni.. bangun2 tidur saje..aku tak tau nak wat ape.. aku tgok dinding..tgok hamster..tgok kiri kanan..same je.. hidup aku kosong giler..takde sesape g..tapi..ttibe je aku terfikir..yg bff aku tu nak jmp aku.. aku trus melompat ke bilik air dengan hati yg gembira!

aku trus bersiap..n aku nak pergi kedai beli topap..duit aku pon takde sangat ni. "aghh..topap 3 ringgit sudah..!" pas je aku topap..aku telefon bff aku tu..tapi..die letak..die angkat sesat..pastu letak..pastu baru die bgtau..die kat cs ngn ayah die..ok..takper aku tggu die lagi..

"bestnyer dapat jumpe! dah seminggu tak spend time ngn die!" dalam hati aku cakap..
jam dah kol 4..aku ilek lagi..aku tau die agak lame kalau g pasaraya..ade je bende die tertarik..

jam dah kol 5 pm..aku tak dapat pape berite pon..ttbe ibu aku call..aku dah 2 bulan tak balik..ibu aku mengamuk..dan..aku agak sedih..sebab..ade ayat die yg buat ati aku betul2 terasa..
pastu..aku trus tepon bff aku tu nak tau die kat mane.. aku nak kongsi prob ni same2..
tapi..kali ni..die cakap..die kuar beli barang..die tgh drive..ok..aku cume sampaikan pesan yg aku nak crite prob aku ngn die supaya aku tenang..

jam dah kol 5.30..aku tepon lagi..dalam hati aku.."takkan la nak beli XXX pon nak kekedai begitu lame?"aku call lagi..pakai hp qayum..die tak angkat..tapi die reply.. "sabar la.."
ok..aku sabar..tapi hati aku mmberontak..tak tau kenape..

then sebab tu aku tulis sumer ni kat blog..aku nak luahkannyer di sini..walaupon aku tau takde sape org yg bace..tapi sekurang2nyer aku dapat melepaskan tekanan...aku tak tau ape akan jadi lepas ni...


KipasLipas:hari ni hari khamis..aku cuti..bff aku pon cuti..hari ni je dapat spend time lame sikit ngn die..tapi aku tak tau..betul atau tak...hmmm...

No comments: