Saturday, January 31, 2009

Journey To The East Part2

arini aku ade gig bersama famy liar bertyempat di rafeah bulding,jalan skudai kiri. aku ngah tggu arie..sempat g tiap blog ni. ecely aku macam tak semangat sangat arini ni nak perform. maklumlah..band yg aku main ni pon tak de dalam hati g.. sekadar nak jage hati kawan2 jek..ade 5 band lagi.. sumer nyer band member2..princeles stupid box,greenlove etc..kalau korang rase gig tu "mahal" korang leh la datang event gig ni yg akan dibuat setiap bulan. journey to the east adelah tajuk gig ni. ticket hanye rm3 je by donation. sesape leh datang. kebiasaanyer start pada 8pm. dan abis kire2 jam 1. ni sumer idea guitarist aku lan. anyway. aku support korang. tak penah lagi org wat jamm session macam ni. aku harap sumer nyer sukses!
jam dah kol 815, aku dah nak gerak dulu dah ni. kang lambat lak..
huhuhu...

No comments: