Monday, January 19, 2009

pop crust!? haha.

hari ni..bosan seh. bgun kol 5 ptg..takde nak wat pe.. malam ni nak jamm band baru aku. abysmal fornikate. mule2 dulu aku agak endah tak endah pasal band ni.. tapi skang ni..aku nampak begitu taksub! pelbagai dugaan dan masalah menimpa aku membuatkan aku rase ingin melepaskan sumer tekanan tu kat band baru aku ni. hari2 aku dengar fall of efrafa. bgun tido. nak makan. kat cc. nak tido..stiap mase aku dengar. abis..ape lagi aku nak wat.. mempunyai seorg gf yg terlalu sibuk ngn kerja, kawan2 ntah ngn sape2 lgi..takde mase tok aku. n aku nak habiskan mase aku dengan menghargai diri aku dari org lain. ape yg org lain tau tengtang diri aku. kecuali aku sendiri?

KipasLipas: telepon asik waiting..waiting..waiting.. jantung asik ting..ting..ting.. heyyy.. aku tak pandai menghargai diri sendiri. dan jgn salahkan org lain menyuruh supaya menghargai diri aku!

No comments: