Sunday, January 18, 2009

f.r.i.e.n.d.s

28 oktober 2007

say it..mean it!
ini adelah kisah benar.. masih ada kene mengena dengan aku satu ketika dulu.tapi skang takde kene mengena ngn mana2 pihak ok..sekian...



cuzzi: camne kau ngn die skang??
chubby: um..dah break ar chuz..takde jodoh...
cuzzi: whut!!! knape lak?? aku tak caye..
chubby:tak caye sudah..
cuzzi:laaa...camtu lak..knape nih..
chubby:umm..takyah la tau..
cuzzi:knape??
chubby:tak yah la tau..ok..
cuzzi:tak kire..!! aku kawan kau kan..aku nak tau..
chubby:die tglkan aku..die ikut xboi die..the end..
cuzzi:lol!! nape camtu lak?? dah lame kan korang couple??
chubby:staon..lame gak..
cuzzi:knape die ikot xboi die..
chubby:mane la aku tau..dah die nak ikot bf lame die..
cuzzi:alasan die??
chubby:die trime aku dulu sebab kesian..
cuzzi:damn! ko merayu ke nak couple ngan die???????
chubby:tak penah...kiteorg suke same suke..
cuzzi:bes..knape camtu??
chubby:tak tau..aku tau pon sebab aku amik henset die..
cuzzi:poor u..hmm..ko tak sedih ke..?
chubby:tak..
cuzzi:knape??
chubby:sebab die pon tak sedih
cuzzi:??
chubby:kalau die sedih..die tak putuskan realitionship yg dah lame..
cuzzi:sabar keh..
chubby:tak leh sabar
cuzzi:knape??
chubby:kalau sabar aku akan tggu die
cuzzi:tol gak ek?
chubby:mengong..
cuzzi:abes ko camne skang..ok?
chubby:ok ar jugak..
cuzzi:die ade contact kau?
chubby:ade..
cuzzi:die cakap ape?
chubby:die mintak kunci umah lame die..nak amik baju..
cuzzi:pastu?
chubby:the end...
cuzzi:lol!! takde perasaan
chubby:ade la..
cuzzi:hoh! ade ape plak..
chubby:kalau takde die tak carik len..sebab ade prasaan la die carik len..
cuzzi:slame ni ko abaikan die..?
chubby:tak penah
cuzzi:chubby! knape mate kau..ermm...
chubby:takde pape..aku tak loser..ni masuk habok..
cuzzi:ok..ok..tukar topic k..
chubby:topik ape..
cuzzi:ko dah mam?
chubby:lom..tapi aku takleh mam nasik
cuzzi:knape??
chubby:lidah aku sakit
cuzzi:wakakaka..
chubby:chuz..knape kau tanye sumer kat aku?
cuzzi:sebab aku risau tgok kau..
chubby:knape?
cuzzi:sebab kau senyum bila kite hangout je..
chubby:mase tak hangout?
cuzzi:kau sedih..
chubby:mane kau tau?
cuzzi:naluri ati cakap..hehehe..
chubby:lol!
cuzzi:aku tau..kau rase sunyi kan?
chubby:damn..yup...
cuzzi:aku kan ade..kite kawan kan?
chubby:abis tu knape?
cuzzi:aku ttp akan berusaha..utk kembalikan chubby aku yg dulu..
chubby:heeee..
cuzzi:chubby!!!
chubby:hah! ape??
cuzzi:kau senyum ea..
chubby:kanpe??
cuzzi:aku suke !
chubby:apela ko ni..
cuzzi:walaupon kau takde die..tapi kau ttp ade teman2 yg setia..
chubby:(smiley)
cuzzi:yg akan temankan kau..sampai bile2..
chubby:thnks kawan (smiley)
cuzzi:u r welcome my temok!heee..
chubby:aku cayunk kau..!
cuzzi:saya juga!
THE END..

kipaslipas: maka kawan juga akan kekal utk selamanya..yg takkan putus macam tu je..yg takde alasan utk memutuskan talian yg amat erat..time kasih kawan2..aku sayang korang..!

No comments: