Saturday, January 3, 2009

Kuning

ah. ape ada hari ini.
bangon saja tidur aku impikan sesuatu ruang kegembiraan datang.
tapi..bangon saja tidur..aku sambung tidur balik sebab takde pape pon yg datang!
ahh..bodoh je..ape aku nak wat ari sabtu yg mendung2 je ni..?
bosan arr..aku nak jmp gemok..tapi die ngah bz membeli belah kat jusco tebrau.
sekali aku ajak die lagi g tgok aku perform..tapi..macam tak sudi je..
yelah..sape lah nak pandang mamat band hardcore jud2..kalau aku main pop mesti awek aku suke. ahh..perseetanlah ape aku pikir ni..
berjam2 tpon takde sape angkat...
tepon punye tepon hp trus tak idop..sudah..! otak aku secare automatiknyer pk kelain jek..
pas pikir punye pikir..menyesal! kenape pk bukan2..
ati aku gak tak senang..
nak jmp gemok..tapi..mood aku macam 50/50 jek...
sampai bile la aku nak mcam ni..
hmm..kadang2 betul kate ibu.. menyanjung biarlah tersanjung..
bukan band grind tu ok! ahh..blah la.. bosan plak tak tau nak watpe..
huH!

No comments: