Sunday, January 18, 2009

Ahad aku rase bangsat skali

panas sangat arini buat aku rase nak pitam. baik2 sedap tido tiba2 tersadar..
sadar2 je aku dapat msg dari gadis aku itu.. aku tersenyum sebab aku dah agk mesti die akan cakap "sory sayang semalm bat3 i week..im very2 sory...=(" tapi..ttb rase bengang plak sebab yg die hanta bukan macam tu..tapi die anta "sory tak dapat jmp hari ni,nak lawat nenek kat hospital"..ohh..aku step kewl la sebab..aku paham..nenek die sakit..kesian nenek die..
pastu aku ttbe je trgt akan nenek aku kat kpg..ape kabar la die..
aku dengar skit..aku harap sumernyer aku..

aku bergegas mandi sebab hari ni panas nak mati..lepas je mandi..aku terpikir..nak lawat nenek gadisku itu kat hspital..aku tersenyum sorg2..dalam hati aku.. "bestnyer ade due nenek!" n aku bgtu teruje untuk melawatnyer kat hospital..
aku bersiap2..sebelum nak ke hospital aku nak g danga jap beli hamster.. bosan plak umah takde kawan.. hehehe..

sedang aku menaiki bas..aku msg si die..nak bgtau yg aku nak kehospital melawat neneknyer..
tapi aku terperanjat sangat sebab die nampak marah ngn tujuan aku tu..
kenape?? kenape?? kenape?? tu je yg aku leh tanye dalam hati aku.. sebelum ni..xbf die kenal ngn sumer family die..tapi..kenape aku takleh..

aku kusut pk bende ni..ahhh..aku step kewl lagi!..

malam ni aku harap tak macam malam2 semalam..
aku harap malam ni aku akan tesenyum..sambil bermsg2 dengannye..
tapi...upenyer..malam ni same je..
die still lagi bergayut ngn kawan die..tanpe amik tau langsung pasal aku..ape aku buat..ape masalah aku..aku perlukan seorg teman yg sudi berkongsi hidup susah senang ngn aku.. bukan sekadar teman ketawa..

aku ade masalah yg dah sminggu aku pkirkan..yg aku taknak cakap kat sesape..n..aku rase nak luahkan kat die..tapi..tiap kali aku telepon die..asik waiting je...aku tak tau sape yg slalu call die sampai ke pagi...

kat sini..aku dapt luahkan sumer..
aku dapat lapangkan fiokiran aku..
walaupon aku tau takde sape yg bace..
walaupon takde sape tau tengtang diri aku..
walaupon takde org amik berat kat aku..
tapi aku ttp kene teruskan hidup ni sorg2...
org susah macam aku..mmg slalu dipersendakan..

kipasLipas:kalau kite org yg susah..tak kaya..takde harte..
tak payah la nak berangan..memiliku puteri pujaan yg kaya raya.

think!

No comments: