Wednesday, January 21, 2009

Koleksi Cerita2 Mistik

kata org..tangan yg memberi..lebih elok dari tangan yg meminta...
kau dah beri segale2nyer kat aku. dan aku tak akan membuang kau begitu saja.. aku tau kau ikhlas kat aku. aku nampak cahaya tu dari mata kau setiap kali kau tersenyum. dengan itu. aku tak akan buang kau jauh dari hidup aku. aku masih lagi mahu kau dalam idop aku. and kau adelah BESTFRIENDFOREVER aku. yg tak akan hilang sampai bila2. kepada "gadisku"..kau ttap Bff di hati ku selalu. Thnk You!
=P







KipasLipas:kalau kite rase kosong..kite mesti akan tak senang duduk.tak cukup tidor kan? jadi..aku tak nak arr rase kosong.. aku perlukan teman..uhhhhh...

2 comments:

bic runga said...
This comment has been removed by the author.
chubbyharusdirejam said...

die dah ade bf die..