Sunday, July 12, 2009

JAM DAN JEM

03:30pm
"damn! holy crap! dah kol 3.30pm!"
aku kene g keje kol 4..tapi aku bangon lambat lagi arini..
cibai punye jam loceng! kenape mesti mati skang? knape tak mati esok?
luse? mggu depan?

03:40pm
"bush! bush! bush!" (mandi)
sekejapnyer aku mandi..

03:48pm
"babi,mane boetye aku!! shit! shit!"
cari barang yg tak jmp sambil mencarut2..
padahal bende tu ade kat sit moto...

03:56pm
"jesus christ! lambat lagi arini!"
maki diri sendiri,dan masih mencarut2...

03:59pm
"tup,tup,tup" (turun tangga)
Rumah tingkat 4,turun tangge pon rase penat..
hai..belum rumah atas gunung...

03:71pm
"ERK!"
mane ade pukul 03:71pm?
bodoh! bodoh!

04:01pm
"kelecak,kelecak,kelecak" (bukak mangga solex dari moto)
god damn muthafucka! &*^%^#$@#$%@#$@#DFGE
masih lagi mencarut kerana mangga moto tu jam sebab kene airhujan

04:20pm
"go fuck a dog,this is awsome,holypig.."
macam2 lagi kate2 makian yg takde kaitan...

04:30pm
"fuh! terime kasih shamil. i love u so,muah!"
akhirnye sampai ke tempat keje tumpang shamil..
fuh..lega...

KipasLipas: arini aku rase malang lagi,padahal aku balik awal malam tadi untuk bagun g keje arini..dah bangun lambat moto wat hal plak.. solex takleh bukak..
g keje tumpang org,sampai tempat keje lambat,pastu punch kad merah,then masuk office kene bebel,arini plak keje banyak.. shitttt!!
mencarut lagi..kalau tak mencarut agaknyer sumernyer berjalan lancar agaknyer ek??

No comments: