Friday, July 3, 2009

masturbasi

si ikan kering: chubb,kau nak hadiah ape besday kau nanti.
cbhrsdrjm: alah..macam la kau nak belikan kalau aku mintak pon..
si ikan kering: cakap la..kalau kau mintak peti ais ke tiang letrik mane aku nak carik bodo!
cbhrsdrjm: alah..aku nak mintak mainan je..tahun lepas aku mintak kete control,kau belikan kan?kan??
si ikan kering: ha..mane kete kontrol aku kontol!??
cbhrsdrjm: ade..tapi dah rosak..hee..
si ikan kering: dah tu kau nak kete kontrol lagi??
cbhrsdrjm: taklah..emmm...
si ikan kering: bestu??
cbhrsdrjm: AKU NAK KEPALE TRANSFORMERS!!
si ikan kering: hah! mane aku nak carik!
cbhrsdrjm: ahhh aku tak kire! sape soh mintak!


kipaslipas: ahh..mampos lah. ingat timi sorg leh pakai kepale bumblebee! aku mintak sampai dapat!



Beginilah keadaan timi yg cukup berbangga dengan bublebee die. jgn sampai aku patahkan! kau tau aku juge peminat transformers!

3 comments:

Lionel Azry said...

timi celaka!

DIK AN said...

Timmy Amat Celaka.

chubbyharusdirejam said...

timmy tak celaka..
timi babi utan.hahahaha..