Saturday, November 20, 2010

Nak jadi ape?

November. padah..memang padah.
langsung gua tak update blog..
bukak2 blog je tau2 gua ade zero following blog..
ape kes founder blogger??
bile masa gua ade delete ape2!?

Macam2 agenda gua dah lalui sepanjang oktober sampai november..
rumah baru gua,ok2 aje.. takde masalah.. selesa dan nampak bergaya..
tapi hampeh tiap2 bulan gua pokai bayar duit sewa je!
nak jadi ape?

kucing gua hayley.. hilang kene curi..
dengar2 dah kene jual..budak rumah ni jugak yang punye kess..
tak suke kucing, jual kucing orang..bodoh betul.
gua tunggu bukti kukuh je,gua report polis terus..
bodoh punye melayu.
nak jadi ape???

bidang fotography gua nampaknye berjalan dengan baik.
sory intan kalau banyak kekurangan kat gamba tunang lu..
name pon beginner.gua harap lu dapat maafkan kesalahan gua jika ada..
thnk god la dapat jugak side income..
info : chubbyharusdirejam.tumblr.com
ni la padah sekolah pemalas, blajar tak pandai..
dan2 camera kene tarik balik dengan owner..
dah nama pon pinjam,kene la sedar diri.
tapi takpe,camera baru gua akan menyusul.
walaupon tak se"jujur" camera jimbo, boleh la buat ade2.
gua pon bukan tau ape sangat.
kan susah nak cari duit?
nak jadi ape?


1 comment:

Lara Kuskus said...

aku ade camera nak pinjam?

lect aku cakap kalu ade cam tapi kalu simpan kat bilik,baik jual cameranye lopeh tu duit nye pegi derma kat palestin..ade jugak dpt phale..hahahaha