Thursday, November 21, 2013

Lann Shaukani

Tak banyak aku nak cerita since internet rumah aku ni dah takde dan internet office pulak tak dapat saluran untuk ke blogspot.
kes artowork ernest,
kes lelaki kahwin lambat sebab mak bapak kaum perempuan.
lagi kes villa nabila.

ah semua tu tak sempat aku nak ambil.,
benda terbaru adalah aku dah hilang penulisan aku pasal FREECABI THE UNTOLD STORY.
entah kat mana aku letak padahal tinggal 20% je lagi.
dan ni aku macam nak share pulak pasal zine KLMJ fikri ni.

Ah itu cerita lain

Aku ada projek mega photography dengan Lann Shaukani..
Projek mega di julung-julung kali diadakan kat malaysia nia..
kalau setakat gambar model dengan pengantin tu aku dah muak.
idea dia ni hebat walaupun aku ada miss sikit dia punya motif.
tapi sekarang aku dah dapat.

BOOMBING YOUR ARTWORK!

nak kenal siapa Lann Shaukani??
Cari yang paling comel kat gambar ni.


No comments: