Thursday, April 16, 2009

ejerah..ejerah..

Soalan-soalan bodoh yang disertai dengan jawapan-jawapan yang bangang! Kenapa kau hisap rokok?
Sebab bila aku hisap rokok aku dapat cari ketenangan.

Kenapa kau minum arak?
Sebab minum air biasa tu tawar la..

Kenapa kau hisap ganja?
Sebab ganja boleh buat aku happy..


Kenapa kau ambil ecstasy?
Sebab aku nak 'head banging' kat speaker bile aku perform atas stage!


Kenapa kau suka pergi gig?
Sebab pagi aku penat kerja.


Kenapa kau buat benda-benda ni semua?
Sebab bila aku tak buat nanti aku rase takde life n hidup aku sungguh fuck up!

Penting sangat ke hilang dara atau teruna pada umur yang muda?
Penting beb! Supaya aku tahu nanti isteri atau suami aku boleh puaskan aku ke tak.ehh..ade ke istilah "hilang teruna?"


Kenapa kau rasa hidup tak sah tanpa seks?
Sebab aku suka hidup dalam keadaan stim! sexs bukan ke normal?

Kenapa berbual mengenai seks yang paling kau suka?
Sebab tak ada benda lain nak cerita.

Kenapa kau suka tengok video lucah?
Sebab aku nak tengok macam mana cara manusia memproses untuk mempunyai anak?

Kenapa kau suka mainkan perasaan orang?
Kepuasan beb bila dapat patahkan perasaan orang.

Kenapa kau suka manusia yang cantik atau hensem?
Untuk sedap mata memandang

Kenapa kau tak menghadap pada tuhan bila kau sedih?
Sebab aku selalu buat benda jahat. Jadi macam hipokrit lak bila waktu sedih je aku mengadap tuhan.

Kenapa orang yang kau cari bukan keluarga kau?
Keluarga aku takkan paham aku. begitu juga kekasih aku..

Kenapa kau ada banyak tindik sedangkan agama kau melarang mempunyai tindik di badan?
Sebab aku nak outstand daripada orang lain.

Kenapa kau tak puasa?
Aku dah sentiasa makan sepanjang tahun. Jadi lapar la bila tak makan 1 hari!
*Di copy dari ezra dan di edit semula mengikut kesesuaian.time kasih gemok!

3 comments:

ohmiena said...

kalw x paham, tu bukan kekasih.. tpi penjahanam.. =p

Anonymous said...

omg!!
kah kah..
giler comel u nie..
x sangka ader org sanggup copy paste blog aku..
but betul aper ohmiena ckp..
kalau x phm tu bukan kekasih namenye..

ohmiena said...

yes! i liooke u ezra!! = )