Tuesday, April 7, 2009

Nota Kaki

ape aku nak ulaskan tentang diri aku untuk arini?
sekian lame aku tak tulis blog ni..arini aku taip lagi lak nampaknyer..
ini kerana aku rase begitu sunyi..
alau dulunyer aku punya org yg slalu wa aku cam kanak2..
menjaga makan minum aku selalu..
menjaga hati aku selalu..
memarahi aku selalu..dan menjaga betul soal kesihatanku..
tapi arini ianya telah tak ada lagi..
semuanye kerana aku. sebab aku tak pandai menghargai..
sesungguhnyer..semua org dah tak pecaya aku lagi skang ni..
semuanyer sebab aku tak jujur pada diri sendiri..
ye..jujur pada diri sendiri. aku menipu hati aku.dan lama kelamaan aku menipu semua org tanpa aku sedar..
kadang2 kita tak perlu begiu jujur dengan hati kita..sebab kadang2 hati kita ni menipu dan kite tak tau mane satu bende yg true! buktinye aku telah rase sekarang..
kalau 2 bulan lepas aku disayangi oleh ramai org..tapi bulan ni. aku dikeji oleh semua org..
aku dihina oleh semua org. aku diherdik oleh semua org. dan tiada siapa yg memuji lagi.
sesungguhnye aku bukan manusia sempurna yg korang nak. yg perfect macam korang angankan.
aku buat begitu disebabkan aku tak jujur dengan hati aku.
aku kesian ngn situasi aku. aku sempit dengan dunia aku..
dan..korang fuck la aku sampai mati. aku terima sebab mmg tu yg selayaknyer untuk aku.
aku cuba bina hidup baru ni sorg. tanpa sesape. aku tau aku boleh.
=)
arini kawan serumah aku bercadang untuk keluar dai rumah. ini kerana die menggunakan rumah itu sekadar untuk mandi dan berehar sebentar je .so untuk ape die nak duduk lagi. jadi aku terpaksa pndah rumah kerana kawan aku yg seorg lagi tu plak ade masalah tak pat bayar duit rumah. aku cube untuk lakukan ni berdua ngn kawan aku yg berambot botak berspek mata. harap2 esok luse ade la rumah sewa untuk kami berdua. lepas duduk rmah baru nanti. tak ade la kenangn di rumah lame tu. aku nak bina hidup baru aku kat sane. kawan2.. tolong doakan untuk aku ok. sebab aku tau doa aku tak makbul sebab aku cume sembahyang setahun sekali je itu pon kalau aku bangun pagi di pagi raya.


KipasLipas: "kau penipu la. aku baik. kau mmg penipu. aku paling baik. kau devil. aku lah angel. kau banyak buat salah. aku pernah plak wat salah. kau sial la. abis tu aku ape? aku cilaka la! haha"

No comments: