Monday, March 30, 2009

kelmarin,arini,besok,lusa,tulat,aih mampos la..

tak leh bernafas..sakit macam nak mampos..erkk! itulah yg aku alami arini..
ia juga dipanggil flu. yaini selsema.. bile dah selsema..ia diiringi dengan sakit tekak. nak kesukaran untuk bernafas itu terjadi. maka tak selesa aku arini..isk..isk..
arini aku pergi pos office...dengan harapan dapat kelim rebit minyak bernilai 150./.tapi alangkah hampeh..mase aku nak pegi tu ujan..bile petang plak aku nak pegi org ramai2.. beratur2 punyerlah panjang lastly rupe2nyer aku tak dpat sebab aku lom renew roadtax..
muthafakar!!!!

kejadian ini membuatkan aku moody satu hari suntuk..
dan disebabkan aku moody jadi aku kerja pon macam haram.. kelam kabut je..
dan disebabkan aku kelam kabut aku dah lupe segalenyer..
antara aku terlupe menutup seterika semasa aku keluar rumah. damn mau terbakar rumah aku..
tapi aku rase timi dah tolong tutupkan kot..

aku piki2 punye pikir ape aku nak tulis kat blog aku arini? aku tak tau la nak tulis ape sebab tu la aku tulis bende bodoh ni.. maka korang jgn la jadi bodoh gak membace blog ni ..
hahahahhah...

No comments: