Monday, March 23, 2009

New Life With Anybody (Hidup Baru Tanpa Sesiapa)

ye..arini aku rase cam blur sangat.. aku pikir2 kenape eak??
owhhh..rupenyer baru aku teringat..
yg harini aku dah tak ada sesiapa..aku dah tak ada teman berkongsi masalah. tak ada kekasih yg sekian lama menunggu. tak ada scandal yg aku rase hebat pada aku. arini aku takada sesiapa..
aku nak bina hidup aku..kerja aku..band aku...motor aku..ye..motor aku..

kawan aku cakap,kalau emo2 dengar la lagu scremo..maka aku pon dengar lagu the saddest landscape. ye..betul la..kalau emo dengar lagu scremo makin teruk la bodoh!

biar la..mgkin pasni..aku mule sedar siapa diri aku yg sebenar.. sape aku yg sering diperbodohkan..siapa aku yg sering mengalah..siapa aku yg tak reti nak mengaku salah..siapa aku yg sering ditertawakan..siapa aku yg sering lupe daratan..

disini aku ingin memohon maaf..terutama kepada yg setia menunggu aku sampai mati..aku hargai jasa dan pengorbanan kamu..dan kepada si "z"..blog untuk kau ade kat bawah ni.. aku bukan sengaja tulis..aku tulis sebab tak tahan ngn perangai korang.. aku mintak maaf..aku tulis pon untuk aku bace..bukan untuk kau. tak sangke plak aku kau masih bukak g blog aku..apepon..aku mintak maaf ok..dan kepada "F"..aku tak tau kenape die msg kau macam tu..maybe sebab kau melayan..dan aku mintak maaf gak sebab citerkan pasal kau kat die.. sepatutnyer aku diamkan diri je..aku ni mmg tak gune..papepon semoga bahgia ngn si abang yan kau tu ok..jage lah diri bebaik..

ape yg aku leh kate untuk hari ni..
maaf..
maaf...
maaf...
maaf...

skian time kasih..
ni mgkin blog jiwang pantat yg terakhir untuk aku.
dan aku tak akan tulis blog bodoh2 ni lagi..
regards,
chubb's

1 comment:

Anonymous said...

maaf again??
ala.. ckp je last blog sedey..
nanti esok u wat lagi..
haha..
gurau je!
jgn sedey2 k..
x bosan ke tiap2 ari sedey??
tiap2 ari nak mourn kenape hidup sentiasa macam k****?
haha.. sorry.. aku pompuan..
so aku guner yg laki nye..
u be good!