Friday, March 13, 2009

Oh obey ku sayang..Oh grg220 ku seorg!

hari ini (3hari lepas) aku dah tolak la sayang pujaan hati aku yaini squier stratocaster obey collage..
walaupon ianya klik2 gitar murahan yg tak berapa gerek la bagi pemain gitar pro..tapi..
aku suke sangat ngn body solid dan design die yg amat rare tu! ade obama lagi!
tapi hari ni aku dah jual dah sebab aku nak lepaskan moto aku yg kene tambah 600 itu..
semoga kau berbahagia bersam tuan baru itu ok!
tengah2 sedih mengenangkan gitar aku tu..aku tepon arie...
arie tolak gitar kat aku..gitar tu masih baru.dan hargenyer cume 500 ringgit! Gitar itu berjenama ibanez GRG220..wahhh! ganas babe!
tapi tak tau ar aku sound die macamane..
at least..terubat jugak hati aku nih!
haha..



Fender Squier Strat Hss Obey Collage






Ibanez GRG220DEX


No comments: