Saturday, March 7, 2009

6hundred for 6 days~!

suwei(sial) adelah satu bende yg same.. dimane perasaan amat lahanat tibe2 menyelubungi diri..aku baru saja ingin kuarkan moto. mule2 org kedai tu cakap takde muke pon leh kuar.. pastu takde lesen pon tak..tapi selepas aku membayar sebanyak 1200 sebagai muka,kini die cakap kene tambah 600 pulak sbab loan tak lepas.. aku rase macam fukked off! kenape leh macam ni plak? die nak dalam mase seminggu!!
macam2 bende aku pikirkan membuatkan aku kusut sangat hari ni.. ni la yg aku cakap sial itu..
mmg sial pon sebab kenape leh kene kat waktu2 macam ni! dimana aku sedang bergembira sangat masa ni tibe2 sedih sebab mgkin tak jadi kuar moto aku tu!
pastu kalau tak jadi kuar aku nak amek duit muke balik..tapi yg dapat cume half dari tu je.. aduhh!! kusutnyre aku macam ni!!..
mane aku nak carik 600 dalam masa 6 hari!!!!

No comments: