Wednesday, June 3, 2009

DUM DUM TAK!

baru2 ini aku menyertai sebuah gig yg bekas rakan karibku organize..
gig tu sukses dengan adenyer lebih kurang 400 crowd yg datang..
mmg lumayan si organizer itu..
aku sampai dalam kol 5..padahal aku perform kol 8 tapi aku baru dapat tau mase aku datang tu..
so..aku layan je la gig free tu. (sebab aku band mmg masuk free)..
masuk2 je aku ditegur oleh seorg kawan "dari jauh aku dah bau united color of benetton!"
ye..mmg aku rase macam aku pakai minyak wangi lebih2 aritu sebab aku tak mandi mase lek keje tadi..
aku jumpe wee dan adiknyer win..aku berjabat dengan die..tande persahabatan yg mgkin tak serapat kawan2 aku yg lain..apepon..korang tetap aku punyer kawan..
then aku masuk dalam..ade seorg budak tegur aku..dan tanye aku main kol bape..
rase diri ni populer kejap..padahal aku tau yg aku ni poser..
haha..pegi mampos la..aku cakap ngn budak tu.. "aku tak perform,aku bawak gitar org"
budak tu tercengang..mesti die pk kenape plak aku bawak gitar org sedangkan name band aku ade kat situ. mesti die tersentap sebab aku permainkan alat kelamin die...
aku tengok kiri kanan..aku rase macam WOOWWW! banner sane sini.. hebat la organizer ni!..
aku lepak sorg je sebab takde sape yg aku betul2 kenal untuk berborak..
biaselah bagi seorg manusia yg sungguh pemalu sikapnyer..aku jarang berborak dengan org yg aku tak biase berborak..takot nanti aku merepek2..aku ni ade sawan babi. kang ttbe mulut aku berbuih..
sambil korek idong dengan nikmat..aku masih berjalan2 tak tau cari sape..
jap g seorg lagi rakan menegur aku..
"eh chubb..kau bukan ke organize same2 ngn qayum?"
aku sengih je..aku cakap "taklah..aku tolong die organize je.."
budak tu cakap " gig yg lepas pon ko tolong die organize gak ker?"
aku cakap" eh..tu bukan gig aku ker?? ehh..haah la..aku tlg organize!!"
"owhhh.."
tersentap mak nok die cakap camtu..
gig yg lepas tu aku organize dengan titik peluh aku..walaupon pada mulenyer ramai menyokong..
tapi tiba2 semua tarik diri..dan si kawan aku tu tlg aku anta ke sana sini..
tapi die dapat nama..
haih..bile aku cakap "giler glam" aku rase jahat sangat sebab aku ni pon gile glam.
nanti kang org cakap tak sedar diri..
aku penah dinasihatkan oleh seseorg.." biarkan je la die nak cakap per.. kau buat je hal kau"
yee..aku rase..buat ape aku nak pk..yg untungnyer aku..
nak bertekak pasal mulut2 ni..buang mase ye tak..
yg penting..nantikan Music is Positive vol ll 1 november nanti yah!


aku suke band ni. killuer calculateur! ni namenyer smack, bukan spek!


ini pulak cik wee (bertudung) dan awek kepada bourne.die mintak sign killuer calculateur kat calculator saintifik die. tu suemr wee la ajar! haha



Tu die yg burok skali di belakang tu..

kredit to bourne.inc kerana amek gamba si gemok nih. hehe..

4 comments:

gadisbatu said...

gmba last nmpk tetek la gemok!

jahanam!! said...

nmpak tetek x pe, jgn nmpak kotey

siapekah aku ? said...

sukati kau la..dgr dr molot org..buat ape..

cikwee said...

oh chubby..
meh nk tpok skit babat perut ko tuu..ngidam aku ngan lelaki beperut berbabat ni..