Friday, October 1, 2010

Cromok


gua memang minat metal since gua form 1..
first metal band yg gua dengar adelah cromok.
lu bayang la umur baru 13 dah dengar thrashmetal.
lu tak rase gua true ke?? HAHAHA.
first album yg gua dengar, mean meaner,meanest.
memang jauh gua lompat album..patutnye gua kene dengar image of purity part 1.
gua ingat lagi masa tu karl dengan sam agak abang2 lagi. tak tua cam skang..
sam pun dh botak licin dah...!
gua follow abis perkembangan dieorg.. lu bayangkan form 2 gua dah leh hafal lagu suffer dengan in memories.. tapi suare garau tu gua tak tiru la..
gua rase,cromok adelah band pencetus utk gua minat genre camni. tanpe cromok gua tak mgkin tau ape itu thrash metal!





Tapi lu jangan ingat gua takde perasaan,time2 mood gua kecundang gua dengar bic runga jugak!
hahaha.
.

No comments: