Friday, October 1, 2010

SWITCHFOOT!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


jalan jalan shopping memang memenatkan..
gua slalu mengeluh kalau teman sesape je shopping atau membeli belah..
sebab gua mudah jadi hanger untuk gantung2 barang..
Lu ingat gua ape!?

selain pasar karat,gua pun kadang2 blur nak g mana kat jb ni.
after 12am,normally orang akan sibuk ke singgah selalu makan2..
danga bay cari jodoh..pasar karat cari baju bundle..
gua plak nak cari hp..gua pk2..gua ade satu tmpt leh usha hp malam2 selain
jalan wong ah fok.
pasar borong pandan!


sambil menyambil tu,gua singgah kedai kakak gua.
kakak gua ade bukak spa kat sini..jadi kalu lu orang sakit kaki,sakit sendi,
urat peranakan putus, laki kawin lain,lu orang boleh berurusan dengan kakak gua. santau atau tuju2 kakak gua takleh tolong. kakak gua bukan bomoh.ade macam2 servis kat kedai kakak gua ni,lu boleh foot massage,body massage sambil main mesej. memang santai!!


kakak gua bkn saje pandai urut. kakak gua juga pandai silat ,silambam dan taekwando.lu jangan macam2!!
tapi lu jangan risau,kakak gua utamakan pelanggan. jadi ringan2kan tulang jalan sket kat pandan tu utk bersantai kat spa kakak gua. kalau nak harga less kene pandai budi bicara. tapi biasanya kalau nak murah sangat kakak gua suruh berubat cara kampung je. pengerasnye tak mahal,asam ,garam dgn syiling 25cent.

KipasLipas : mengikut teori typical malay,rumah urut itu spa,dan spa adelah rumah pelacuran.. bodoh betul typical melayu camtu. ade lagi tak rase2 nye orang yg berpikiran kolot macamtu?

No comments: