Monday, November 26, 2012

Ulthrash malaya

Aku dah banyak kali pesan kat syamil, patin, fadh dan apis spek. Jangan sesekali menggilai bolasepak. Tengok budak-budak lu dah buat onar? Kah kah kah. Gua kalau tahu mereka-mereka ni salah seorang kelab penyokong ultramalaya tu tahu la gua jitat kepala bana sorang-sorang!

Masa gua kecik-kecik dulu, gua pernah meminati bolasepak. Tapi, gua rimas dengan abang gua. Apa yang gua minat,semua dia nak ikot. Macam pundek. Jadi gua mengambil keputusan untuk minat benda lain. Sampai la keharini.

Ada jugak member-member yang cuba hasut gua dengan pancing ajak lepak mamak padahal nak ajak gua tengok bola , tapi gua enggan. Gua macam dapat hidu niat dieorg ni.

Sebenornya tak jadi masalah pun jika minat bola. Kengkawan gua pun rata-ratanya minat bola. Gua sapot kengkawan gua jugak kengkadang. Cuma si bodoh piang ultraman malaya ni buat gua rasa menyirap. Taksub sangat! Taksub dengan pasukan malaysia pulak tu. come on! Zaman kegemilangan pasukan malaysia ni sama macam zaman kegemilangan A.R Badul jugak. Dah berlalu..

Gua rasa, ultra malaya gampang ni lmesti ada kena mengena dengan politik. Gua rasa la kan..

No comments: