Thursday, January 24, 2013

Futsal @ Jb kids Night Life



Yang pasti, atau semua orang tahu.
Gua amat tidak meminati bolasepak.
Apa je team bolasepak yang gua tahu, itupun sebab media.
justeru gua sarakan kepada makwe-makwe 2013, kalau nak cari pakwe, jangan cari yang kaki bola.
kah kah kah.

Jbkidsnightlife ni sebenarnya bukan persatuan macam tige line.
bukan sama sekali.
gua tak tahu puaka mana yg buat tagline nama macam gini.
yang pastinya, gua adalah dikalangan mereka-mereka ni.
at least gua ada aktiviti yang menghiburkan selain dari melepak.
dan gua ada persatuan baru selain KKS.
itu cerita lain.

aktiviti jbkidsnightlife hari ni berkisar tentang kesihatan dan sukan.
Jadi harini gua dapat invite daripada ketua pasukan untuk acara futsal.
ye futsal setan. engko tak percaya ke aku main futsal?

Sebenarnya, ini kali pertama seumur hidup gua join futsal.
dan baru gua tahu sebenarnya perniagaan kelab futsal ni boleh membuatkan si tauke tu membuat penerbangan secara solo dengan kapal terbang mewah kemana sahaja sebab dia punya kaya yang nauzubillah.
Bayangkan 1 jam utuk 1 padang futsal yang boleh muat 10 pemain tu bernilai RM100.
manakala tapak futsal yang gua pergi tu mempunyai lebih kurang 10set padang.
bayangkan kalau 12jam straight ada orang main?
10padang X RM100 X 12jam.
mau tak pergi mekah naik roket!?

Apapun, walaupun gua tak pandai main bolasepak, namun gua berjaya merangkul johan bagi ketegori striker terbaik. gua dapatkan gol 1. itu pun sebab keeper punya telefon bimbit berdering. jadi keeper angkat call, gua tendang bola masuk gol. kira satu pencapaian hebat setakat gua main futsal ni.

dan effect futsal ini melarat sampai ke hari ni, badan gua sakit-sakit, pinggang gua macam nak krem, ini jika isteri ajak bersetubuh pun gua tolak ni. pinggang tak function!
Apepun, minggu depan gua nak main futsal lagi. Fuck anti fitness! kah kah kah


No comments: