Monday, November 3, 2008

fuck la lu dho!

sememangnya aku dah lame giler tak tulis blog..
aku lagi bz kerja pagi,ptang,siang malam. gpon aku tak kaki blog sangat..tapi arini tergerak plak aku nak tulis blog..
aku asik2 tulis blog pasal xlovex. now tak nak lah..nanti org bace pastu bebudak mesti cakap aku mamat lover..ah mamposlah!

aku ade buat gig 30hb 11 ni.. agak besar sebab ade plague of happines,madhorse,skudap skudip.. aku macam teruje sebab dapat handle satu gig besar..sebab slame ni aku cume angan2 je. tibe2 dapat buat.
tapi gig ini dimodalkan oleh seseorng yg aku tak kenal.
yang kenal cume dho. aku dah start perbincangkan gig ni bulan 8 aritu.(bapak lame!)
then aku try tok buat yg terbaik tok ini.walaupon bukan modal aku.
aku ngn nina dan jugak fad. buat flyers,contact band. last2 sumer skli ad 15 band termasuk band aku sendiri.band yg kontroversi dan aku rase macam semangat band tu tak ada dalam band aku. tapi aku sayangkan band aku.sebab band itu segala2nya (tukat topik jap!)

then pada hari ni aku dapat satu berite yg agak pedih. gig tu nak ditangguhkan! wtf!
sebab ape? aku pon tak tau sebab ape.. dho tu tak bgitau aku pape langsung.. bile aku call tak jawap. aku mmg giler marah arr sebab aku bersusah payah buat itu ini. tag band sumer dah siap. flyers dah pdate baru. mmg sumer2 band u dah truje nak main 30hb ni. tapi ttbe bende ni senyap je.. aku tak tau ape citer. yg dho tu aku dengar nak masuk wad plak. ntah kenape ntah. nak potong kaki de agaknyer!
aku rase, ni sumer ade kaitan ngn dho slaku org tengah,sebab aku dengar band die tak main. ecely sumer org tau yg dho tu giler glam! nak populer,main gitar tunggang langang. bukan aku nak kutuk,tapi die sendiri tak nak berubah untuk diri sendiri. bile ditanya kau ade gitar ape,die jawap EPIPHONE!,cakap nak gempak padahal habuk pon takde..
dah la..kang aku terus mengumpat terbalik kat diri aku.lantk ar die. yang penting aku panas hati!

lengganglenggok:*aku ngn nina sedang berusaha untuk adakan jugak gig tu. korang sabar je la..lau jadi aku inform kat mespes!*

No comments: