Saturday, November 8, 2008

gemilang cahaya yg sayup-sayup.

aku baru balik dari tgok deja vodoo spells kat lush bistro the zone.
sangat penat skali sebab aku tak balik umah lagi setat dari kol 3 tadi.
aku pergi bersama koyum yg begitu eksaited apabila rithan itu bagi die cde free! (aku pon!) balik je dari the zone..aku g jamming.. dengan niat "aku nak jamm betul2! macam rithan!" sumer skill die aku ingat sikit2 konon2 nak praktikkan la kat studio tu,tetapik...hampeh..ini kerana ari tak datang plak,drummer aku yg sangat mantap dan bertenaga. dengar daripada perbualan tepon aku ngn die tadi aku rasekan ade ssuatu yg tak kene ngn die..ahh..lantak la..ade la tu.
aku pon ape lagi..balik suda.. aku msg miena bgtau yg aku dah balik..aku takot die risau..dan selepas itu aku kesaiberkefei!(cyber cafe)
sampai di cc..bos sam jage plak "babeng tol! aku baru nak masuk bilik ingat nak tido jap!" then aku bkk la mespes aku. pujaan hati aku dari 4tahun lepas.. pas bukak..keputusannyer hampeh sebab tak ade org komen aku pon! sedih!
pastu aku bosan.aku tak tau nak watper..aku pon bkk mespes salah seorg wanita yg pernah aku puja satu ketika dulu..aku ingat lagi password die walaupon dah lame aku tglkan. niat aku bukan nak ceroboh..aku tau ianya salah..tapi aku cume nak tau cerite org itu skang.. aku impikan die berubah dah bahagia..
aku bukak then aku dapati..yg...die betul2 bahagia bersama bekas kekasihnyer dulu. pelik aku..mase bersama aku..die bersama seorg yg lain.lepas tu aku ingat bila die tglkan aku..die akan bersama org itu..rupe2nyer..die balik ke asal..dimana dia bersama bekas teman lelakinyer masa sekolah dulu..aku senyum..dalam senyum itu aku rase macam sedih..aku tak tau kenape..sumer salah aku sebab SAPE SURUH CEROBOH MESPES ORG!!! at least aku tau..die ok. mgkin kalau miena tau ape yg aku buat..mesti die akan pk bukan2..tapi sesungguhnyer langsung takde niat aku untuk kembali dengan org lain selain die.sumpah!
ape yg aku dapat tau skang ni...aku sering dpt seseorg yg pernah menjadi hak org lain..dan ikatan itu tak kekal..dan akan pecah belah..dan aku telah punyai puteri yg tak pernah ada ikatan ngn sesape..kecuali aku..dan aku harap..ianyer berterusan..
ahhh..apesal seh aku tulis blog macam ni!!hahaha.. dah arr..

1 comment:

bic runga said...
This comment has been removed by the author.