Sunday, November 23, 2008

kau tau kat mane nak carik gambir serawak??

pukimak,sial,celaka,babi,cibai
tu je aku leh luahkan kepada yg terase..sememangnyer aku penat seh hari ni..seharian anta flyers kehulu kehilir macam org giler.dengan harapan gig aku nanti akan sukses dan berjaya.. duit dalam kocek tinggal 3 ringgit. takkan arr ari2 aku nak pow awek aku.. mampus bankrupt! nanti kang die cop aku jantan kaki kikis. eh..pebende aku pk jauh sangat ni! isap ais ke per! bak kate abe "cautut". ah.mampos la..
tadi nina msg.. plague of happines nak deposit separuh..aduhh..celah mane aku nak carik duit..duit makan aku pon tak cukup..pastu ct plaza pon nak dweposit.. cam sial la.. aku ingat sumer dah settle..
tu la nina..dulu lagi aku dah cakap..aku malas nak truskan gig ni..sebab aku rase macam ade je problem.. yg tukang deal nyer si anjing doh yg bodoh tu.cakap ngn nas harge 800 tapi cakap ngn kiteorg harge 600! bodoh! dah la muke ade kurap! mampos kau celaka! ahh..maki kat sini bukan die bace pon.. buat penat aku taip. lagipon miena marah aku ske mencarut.. mulai arini aku tak nak mencarut! (cakap je!)
arini sumer tak ken.. aku lukis mural tok christmas.aku kene lukis santa clous.tapi jadi macam acappan je..5kali aku drawing.. sumer hampeh..pastu aku padam. dinding plak kotor..aku lap dinding..kaler tumpah..aku mop lantai,lukisan contoh plak jatuh.pastu kene air.terang2 sok bos aku bising..aduiiiii..malangnyer nasib...nina mule2 bagi aku semangat..pastu aku rase aku plak tak semnagat! ahh..biarkan je la..lau tak jadi aku kumpul duet g uk.malu!ade ezra kat sane. ape aku merepk ni!aku nak buat kopi..arini ade 300 org cikgu nak makan breakfast kat hotel ni..so aku la yg kene buat air tok die...yg cikgu ni pon satu.. breakfast makan roti je dah la. ni melantak macam nak makan tok seminggu! damn!

1 comment:

bic runga said...
This comment has been removed by the author.