Monday, December 5, 2011

amad dan unida. nama bini kau ni cukup exotic.

minggu lepas.. wedding kat muor..
yee.. muor!
bila lepak muor.. huruf o kena banyak.
MUOR!

kali ni wedding bestie gua jugak.
macam biasa, kastemer gua biasanya memang kawan2 gua jek.
kawan2 gua jek nak amek gua jadi photog dieorg.
kawan2 lu nak amek gua ke?
kalau kawan2 gua,gua kasi harga kawan2 gua.
kalau kawan2 lu, lu pepandai la kasi harga berapa.
gua bukan nak cerita soal harga.

gua rasa, makin lama gua punya hasil kerja makin teruk.
sebabnya gua lebih sibukkan gadjet daripada hasil kerja.
jahanam betul...kali ni takleh salahkan gadget. kena salahkan diri sendiri juga.
kena banyak study. sebelum gua kena hentak dengan jimbo.
ini cerita lain.

tepat jam 9.45pm 4hb disember 2011. ahmad farid dan unida selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz. gua macam tak percaya farid dah kawin. gua rasa gua pun nak kawin juga.
sampai bila gua nak amek gamba orang kawin. tapi gua tak kawin.
feel kawin2 tu dh mula datang dah ni.
haishhh..

kepada farid dan unida. gua ucapkan tahniah. semoga jodoh berkekalan keanak cucu.
jangan nakal2 dan jaga tingkah laku.


jangan tanya kenapa entry gua ni serius. ini sebab gua tengah serius. serius ni!!

No comments: