Tuesday, December 6, 2011

sebenarnya, ada beberapa perkara yang tak sedap terjadi apabila kita kurang perhatian terhadap alam sekeliling.


3.30pm : gua pergi bundle. dapat selai Levis Type 1. kaler lusuh. cutting dia sedap2. dan yang bestnya, levis ni first model punya Type 1. Size memang size gua. hensem. gua eksaited! gua campak Rm40. brader bundle tu sengeh mengiring.

4.45pm : gua tak puas. penat belek baju tapi masih tak jumpa yg berkenan dihati. masih mencari2...
tiba2 dapat Jean Michael Basquait. Kaler hitam, lambang crown besar kat depan. Size L. siap tag belum bukak lagi woi! gua campak lagi Rm10 kepada brader bundle sejuk. brader tu ucap terima kasih sambil tangan bermain sms.

6.00pm : gua rehat. pekena cheese nan tandoori. waktu suram2. ada rasa macam nak hujan.
telepon Jimbo. tapi jimbo tak nak lepak. gua ilek2 santai sorang2 usha makwe balik jasko tebrau.

8.00pm : gua pergi bazar karat. cari bag pack. singgah kejap kedai andy, mana tau ada barang best2. mamat ni bukan betul. kadang2 baju The stone roses pon dia kasi Rm25.

8.30pm : gua jumpa satu bagpack, Jack Wolfskin. size sedap, warna sedap. tak usha kain pon. teruja punya pasal. gua terus campak brader bazar karat RM80. brader tu senyum tak ikhlas.

memang harini gua nak labur beberapa keping uwang sebab gua dah lama sangat tak berbelanja untuk diri sendiri. jadi ada rasa sikit puas berbelanja sorang2 harini. gua terus bingkas balik sebab tak sabar2 nak test.
sampai rumah. gua test semua yang gua beli tadi.

seluar Levis Type 1, ketat kat peha, dan tak boleh kancing kat pinggang.
Baju jean michael basquait , boleh sarung, tapi babat berlari2 nak keluar.
Beg jack wolfskin. rupenye made in china.

gua menyumpah diri sendiri.
gua mencarut depan cermin.
ending dia gua pura2 main gitar ngadap tingkap bilik.
konon2 macam takde ape2 terjadi.



No comments: