Tuesday, May 8, 2012

FOR SALE : BLACKBERRY 9810 RM150.

gua dah pakai lebih dari 8 model blackberry.
bermula dari :
- Curve 8520 x2
- Curve 8900
- Curve 9300
- Bold 9000
- Bold 9700
- Bold 9800
- Torch 9810

ini cerita betol. sepanjang 8 model blackberry ni. gua amat seronok dan berterima kasih dengan syarikat blackberry kerana dapat buat hidup gua lebih bermakna sedikit.
tapi..
gua buang ego. dan gua akui. yang blackberry adalah handphone mudah alih pertama yang buat gua putus asa buat kali ke 8. ke 8 lapan model blackberry gua ni tetap mengalami masalah yang sama.
LAGGING, LAMBAT, SELALU KENA FORMAT, TAK BOLEH INSTALL BENDA BANYAK2.

gua dah give up dengan blackberry.
Selamat tinggal BBM, selamat tinggal autoteks, selamat tinggal trackball dan trackpad.


SAYA AKUI ANDA CUTE. TETAPI ANDA TELAHPUN MENGHAMPAKAN SAYA. SELAMAT TINGGAL.

6 comments:

Faizal Haji Ali said...

Gua dah migrate android dan hanya menggunakan satu model blackberry sahaja.. Kecewa Gua sebab takda wifi hotspot...

chubbyharusdirejam said...

tulah! asik lagg je. up twitter la abang. up twitter.

Mathilda Chung said...

abang. maaf. mau tanya. berapa lama sudah pakai blackberry tu?

saya macam berminat ja. He he.

Anonymous said...

betul ke 150?nak3

Anonymous said...

haaa still available..? i nakkkk!

Anonymous said...

ouh u can email me if u wanna let go any kind of ur bb..sheila_saltire8@rocketmail.com..thank you..