Saturday, February 9, 2013

Popping Up JBC

Popping Up JBC ni sebenarnya satu haram pun aku tak tahu. Yang aku tahu ia menempatkan lebih 10 DIY clothing dalam Johor Bahru. Label-label yang gua nampak dan tahu sikit-sikit macam Rebirth, Stickybox dan satu brand baru ni TIMS. Popping up ni maksud dia apa sebenarnya?
Ok, Popping Up JBC ni dibuat kat tempat yang paling famous amos kat JB.
KOMBI.

Perlukan Point Hipster +100? Singgah sini dan layan Nasi lemak ayam power!

TIMS ni sebenarnya nampak macam cacat dan busuk. Tapi sebenarnya dia lebel kawan gua. Boleh dikatakan kawan baik gua. Kawan yang mana bila gua maki dia, dia akan maki gua semula dan kemudian esok lusa baik semula. Yang gua maki bakul-bakul pun dia terima dengan hati ikhlas dan redho.
Tims ni bermaksud Tak Ini Makwe Saya.
Jangan percaya sangat. TIMS ni banyak maksod yang sebenornya!
Yand dia kasitahu aku TIMS ni maksodnya This Icecream Meltin Sweetheart.
Maksudnya, ice cream ini mencair dan melekit kat badan. lebih kurang macamtu lah.

Tims ni baru bukak Label dia 3bulan. Nampak gayanya berjalan lanchor.
So pada Popping Up JBC ni , dia bukak booth sekali kat sini. Sambutan menggalakkan. Ramai kengkawan yang hadir. Apa yang penting. its fun and Free.
Benda free ada yang tak fun ke?

Rooftops ni jangan memain.

Budak kanan sekali tu budak Fixie KL.

Ini lah wajah Tims. Seorang lelaki tua yang koneknya dah kecut.

Kengkawan dari Vietnam yang depan sekali tu.

Orang kuat, kuat berpeluh, kuat menulis dan kuat marah.

Macam biasa, terdapat live perfomance. 

Orang penting ni, Akem nama dia. Manja orangnya.

Juga ada kengkawan dari Nigeria, Fadh.


No comments: