Thursday, April 11, 2013

Bubar Parlimen

Sejak parlimen bubar ni memacam pulak email masuk.
Sms jangan cakap. kat wassap pon sama.

Gua tak berminat dengan politik. dan mungkin sampai tahun ke 400 hijrah pon gua tak daftar mengundi. Gua tak tahu parti mana yang elok dan cocok buat gua. Gua cuma harap parti kat malaysia ni pandai ambil alih negara. Tak kira lah parti apa sekalipon.

Semua parti bagi gua tak ada kurangnya. ada cacat dan celanya.
Company kecik macam warong pak itam pon ada politiknya. Ada yang betul ada yang tidak.
Dalam dunia ni mana yang perfect kan?

Cuma satu email ni gua tertarik.
dia kasi link video kat facebook.
Gua nak share. tapi adegan dalam video tu lebih kepada Brazzer dan Punyumunyu.
Jadi gua share kat blog je la.

Pada firasat gua ini MUNGKIN benar. Tapi kalau tak benar pon gua apa kisah. Cuma gua salute jugak la siapa yang dapat edit video ni sampai ke tahap ni.
Stay tune, jangan tahan kencing.



                                Kalau nak tengok muka direct, pegi ke minute 10:58


                                               dan ini orang yang disabitkan dalam video ni.

Kalau nak tahu lebih lanjut pasal orang ni. Pegi google "Mustafa ali". Aku pon baru tahu dia ni siapa.

No comments: