Tuesday, April 9, 2013

Skate Comp

Sebenarnya event Skate comp adalah event yang paling rare nak mampus untuk aku join.
Satu sebab aku memang tak pernah/tak berpeluang main skate seumur hidup. Satu lagi sebab aku tak suka sukan ekstrim. Maklumla, aku ingin menjaga bentuk badan unggul yang sedia ada pada aku sekarang ni. atau dalam kata lainnya bentuk badan yang menjadi kegilaan ramai.

hai kepala bana betul.

Event skate comp pada kali ni anjuran kengkawan aku sendiri. jadi secara tak lansung aku pon join sekali. Support member-member. Sebenarnya skateboard pon salah satu cabang seni jugak kalau engkorang nak tahu. Seni papan seluncur. Tak semua orang boleh main skate. dan tak semua orang skate boleh main.
Aku pernah juga naik atas papan skate ni namun papan skate yang gagal menampung aku.

Apapun aktivi skateboarding ni sebenarnya satu aktiviti sukan yang hebat dan menyihatkan badan walaupun pada umumnya memang banyak jatuh-jatuh. tapi bagi aku semua tu passion seseorang tu jugak. So no mattter what you do. you do it with pride. amboih.

Aku tak tahu apa pantang larang semasa main skate ni. yang aku tahu, rupa-rupanya photographer tak dibenarkan pakai flash menjolok mata sehingga mengganggu konsentrasi pemain skate itu sendiri.
sorry.
\
kawan aku yang main skate tak ramai. ini antaranya

kobinasi gagal

pasangan skateboarders paling intim. mereka telah berumahtangga 2010.

ini je gamba yang aku sempat ambil rasanya.

\
Duck face

Apahal ambil gamba pejam mata? apahal?

Dubuk Face

Serati Duck Face

1 comment:

Lynn La Loy リンダ said...

majibaiiii jahanam belaka