Thursday, January 7, 2010

Manan Manhattan


hah...baru balik umah...manan dan solihin juga ada bersama2 pulang kerumah..
hai susah betul pakai leptop orang nih! asik salah taip je..maklum lah..nak beli leptop sendiri tak mampu..pakai leptop orang nak bising2..apehal???

apepon aku salute dengan tuan punye leptop ini..
die seorang yg minimalist dan sungguh "diy"...aku pon pelik ape function "seylortep" (aku tak tau korang panggil ape kat umah..pita pelekat tu..) kat leptop ni..maybe tambah kelajuan rem kot.. lantak kau la manan...
manan atau name sebenarnyer imanan kamila ni ade awek kepada ketua kumpulan black metal aku basimal. bukan basikal. awal kemunculan die aku confused samaada die ni lelaki ke perempuan.. tapi aku yakin yang ketua kumpulan aku seorang lelaki tulin..(ayat aku berbaur homophobic ke ?? maklum la ada orang tukang judge skang ni)...jadi aku lebih suke panggil die manan berbanding kamila. nama manan diambil dari pada seorg rakan bekas ahli kelab punxsa. dengar2 cite,skang ni dah jadi bapak ayam. tak tau la aku. seorang pembuat pancake yg berjaya. dan orang pertama mengenalkan aku dengan camera yg siap kuar gamba tu..poloraise ntah ape name die...banyak cakap tapi tak banyak diam..amat vintage dalam berpakaian mudah demam dan selsema.. kurang vitamin dalam badan. dengar2 dah lame tak enjet vitamin. nanti aku suruh solihin "enjet" vitamin kat kau ok!

No comments: