Sunday, January 3, 2010

Polis babi isap darah




Malam minggu yang lalu... gua bosan lepak uda thrasher...
gua rase uda thrasher dah tak macam dulu dah.. skang cume ade distro bali terror je..
pulak tu arini mood aku agak dingin. gua tak tau apesal dingin.. maybe sebab lagu kene reject dengan ketua kumpulan buat kali ke -58...

Berjalan kat danga bay mmg agak rempit bagi sesetengah pendapat budak2 punk yg gua kenali.
tapi kadang2 lu rase buntu tak lepak jb ni? balik2 danga bay, istana garden, dataran steamboat, embrace hall, city square, bazar jb. lagi mane mau pergi????so lu jangan salah gua kalau gua buntu dan pergi danga bay. gua bukan rempit...

gua jumpe rakan sekolah gua kat danga,kebetulan die jerit name glam gua. gua terus ajak lepak bazar jb. best gak usha2 barang kat situ. lu cakap je nak ape, tayar beskal, periuk, dapur, ketam, asam,maybank,gitar,rantai beskal, semua ade jual. sewa tapak cume RM5 je.. gua pon rase nak jual harte bende gua yg tak gune tu kat pasar karat.. gua nak jual blok2 timmy yg ade kat umah gua, gua nak jual kucing arip ngn skate zam. tapi camane nak daftar ek?

abis berjalan kat bazar jb (pasar karat), gua ajak lepak susur.susur memang tempat yg agak HOT kat jb ni. perlbagai jenis makhluk alus memang berleluasa kat blakang susur tu. ade yg bulat,lonjong,segitiga,mcam2 jenis. lu try ar tgok.

otw gua nak g susur tu,gua kene tahan roadblock. Shit! gua mane ade lesen,tapi gua lagak kewl je, maklum la. gf ade di belakang,hilang la macho gua kalau gua buat muke takot. polis tu tahan gua, gua berenti la,takkan la gua nak lari. rupenyer polis tu pon kawan sekolah gua. gua terkejut anjing. gua terkejut sebab kawan gua ni dulu adelah mangsa buli gua die sekolah. mase sekolah dulu die seorg yg agak lembut dan lembab. gua memang slalu buli die sampai nangis2..tak sangka skang gua mintak tlg die lepaskan gua sebab gua takde lesen. n tak sangka die dah jadi polis..biarpon gua benci polis..tapi sebagai tanda berterima kasih,gua salute die. tak sangka.. rakan2 gua semua berjaya..gua bila lagi??



Arini dah masuk 4hb..tarikh kat blogspot ni bukan betul. kadng2 tarikh die tak tepat. esok buah hati pengarang jantung gua balik pahang.. uh.. mestilah gua rindu nanti. gua ni walaupon death metal tapi hati gua sebenarnyer bukan metal sangat pon. sape nak tolong kemaskan bilik gua? sape nak tlg membebel kat gua? sape nak tolong teman gua merayap? sape nak bacekan buku cerita sebelum gua tidur? sape nak tolong goreng keropok untuk gua? sape nak teman gua tengok avatar? sape nak belikan gua anak patung? sape nak belikan lampu magic tu kat gua? sape? sape? Thnks baby,kau je yg paham n sanggup layankan kerenah merepek aku ni. mccpphhhhh!!




KipasLipas: sape tahu gudang bundle japan kat jb??

No comments: