Thursday, January 21, 2010

ringsA


Agak kusam jugak dalam sehari aku cuma mampu bangun tido dah terduduk sehingga malam..

takde bende nak dibuat..nak bangun malas..nak baring malas... lemak tepu semakin bertambah..makin hari semakin aku kerugian banyak seluar jeans dan baju bundle disebabkan lemak tepu..setengah pendapat mengatakan "kau toksah kurus,nanti orang dah tak kenal kau"

setengah lagi pendapat cakap "kau kurus nanti market up" kepale hotak kau..


kurang dari setengah jam aku dah ringsa dengan persekitaran aku.. longgok2 zine2 yg dipinjam dari arep aku selak2...2-3 minit aku dah mule bosan.. majoriti zine semua english..pour english.. mane aku nak paham..bukak2 kamus lame2 pon berpinar biji mata..memang harini takleh membaca..makin gloom otak aku nanti..maka..tengok2 gamba je..and info2 yang ringkas..


terbaring dalam posisi meniarap sambil kaki berlipat. posisi ni slalu dimarahi mak aku dulu. sebab mak aku ckapa kalau baring dalam posisi begitu mendoakan kematian seseorang..tapi aku ilak je la..aku tak kisah even mak aku otordoks. dah name pon orang lame..biarkan jee..apepon ,kau ibu tebaik dunia sebab dapat menghasilkan objek bulat cam aku ni..thnks mom


arep dan cileng keluar sudah ke osman maiden..tempat ruji aku dan yg lain2..sorang2 kat umah ni leh wat aku gila..baik aku kuar amek udara nyaman walaupon kat osman tu udaranyer lebih kepada bau2 rempah ratus dan ketiak. lepak sambil mengumpat tu biase bagi kami bertiga,kadang2 bercerita hal orang..kadang2 bercerita hal sendiri,kadang2 bercerita hal dalaman dan jugak peribadi,tak lupe politik dunia...macam biase,dalam breafing,aku mmg tak banyak opinion..sebab aku ordinary boy..dieorg punker..mmg banyak percambahan ideologi dan pendapat ..apepon banyak aku belajar dari dieorg semua..


huh..mmg mood aku gloom betul hari ni..macam nak lari kuat2 tapi malas nak menggerakkan rongga tubuh.. so dok diam tanpe bercakap menghadap skrin adelah salah satu cara untuk melepakan keringsaan..halaman facebook kadangkala cukup menggembirakan dengan kerenah dah teletah kawan2 yg on9...ade yg kutuk mengutuk,gurauan,sindiran dah percintaan...

si buah hati juga on9 skarang ni..tapi masih lagi mencari punca pertengkaran..jadi ade baiknye aku tak perlu on9 sebab facebook hari ni memberatkan lagi otak aku..


tinggal lagi 3minit untuk lengkap 1jam aku berada di cybercafe ni. time to go now. see ya!!



No comments: