Thursday, January 7, 2010

Hai.. dah remove follower?

Rentetakn isu bangang,bahalol,noob,moron dalam blog sudah pon pulih.. semalam aku dah dapat call dari pihak "X" menerangkan segalanya. kalau benar entry itu bukan khas untuk aku, ubah tatusilanye. beritahu detail tentangnya, cukup la dengan bertahu die orang jb ke pahang. cukuplahhh..Ok lah,kalau itu lah jawapan die. Walaupon sedikit bingung,dah terpikir "ape siak!" .Lantak la, yg penting aku takde kacau kau berak kau takde kacau aku nak mandi hadas. hak masing2 kot nak homophobic ke,rasict,fasict ke,yg penting korang pon pernah berada di tempat yg sama. Manusia kot,masing2 ade salah silap. cube kau try request jadi malaikat dari tuhan dapat ke tak? pape pon. "Mohon maaf" dipinta Semoga berbahagia.

Kesempitan masa dan juga wang membuatkan aku banyak menghabiskan masa di rumah.
Banyak gak bende2 kat umah tu settle aku kemaskan,kain baju dah basuh,bagi si horlick makan.Mop lantai,dan mengintai makcik betik yaini makcik yg selalu usha betik depan rumah aku semata2 nak mengintai ape yg budak2 umah aku buat. selama ni aku respect makcik tu sebab die amat amek berat kat betik depan rumah aku tu walaupon tuan punye betik tu tak amek tau tentang tanamannye. tapi semalam die sudah hubungi tuan rumah aku dan kepoh yg kiteorg selalu bawak awek masing balik rumah. padahal bukan watper pon. praktissss!!
pagi2 lagi dah nampak makcik betik. memang suwey la pagi ni! Kepada makcik betik,rumah dah kate pegi,kubur dah ajak mari,ingat2 diri tu,jage la diri sendiri dari sibuk jaga tepi kain orang lain ye. pancur air tu kat bunge,bukan kat tembok macam harini.. bye makcik betik...

Fadh adalah salah seorg ahli alc yg aku sendiri tak pham ape itu alc...yg aku tau anarchy! Petang tai telefon aku jak kerumahnya gapur,seorang teman dari indonesia. dengar2 ade makan2..! wahh..seronok ni..jauh gak dari bbu nak ke taman u...tapi takdehal la..
aku bersama yg tersayang. fadh,dan ngepet/manan..
sampai2 je taman u..borak2 lepak,then balik.. ape ke function!???aku pon tak tau tujuan aku ke sane...hai..duit cukup2 tuang minyak..tapi semate2 untuk jumpa gapur..padahal hari2 gapur ajak lepak..jadi..perjalanan aku takde makne..uh!

Bersambung...

No comments: