Thursday, November 10, 2011

Sr.Kasim


Gua Panik bila dah seminggu kes gua masih tak disebut.
memang gua gembira dapat keluar dari kotak hitam tu.
tapi dalam gembira tu gua masih terpikir apa yang bakal terjadi.
gua dah hafal macam2 skill prison break..
tapi gua masih gundah lagi.

walaupun gua tidur, tapi sebenarnya telinga gua amat pasif.
gua mudah terjaga. dan gua kurang tidur lena semenjak gua "bebas" seketika ni.
kat tempat kerja, gua banyak termenung dan kusut semata2
time2 macamni la gua baru ingat tuhan, mak bapak, sedara mara.
kejam sebenarnya perasaan macam tu.

harini sarjan kasim call. ini panggilan yang cemas.
mendebarkan.. dan buat jantung gua berdegup kencang.
gua doa takde apa2 berlaku.
3min bercakap dalam handphone.
minit terakhir tu gua dah mula senyum.
hati berbunga2..
gua rasa hidup semula.
terima kasih sarjan kasim.
terima kasih tak terhingga.
alhamdulillah..

4 comments:

tyha sarkawi said...

alhamdulillahh :')



*walaupun taktau apa cerita lagi*

dobot said...

Kesimpulan cerita?

chubbyharusdirejam said...

freedeom.:)

Nina Gipsy said...

kau tau kan?