Monday, December 10, 2012

BBQ @Kombi.

Gua sebenarnya baru balik makan satay.
Kebetulan member gua Kay sms.
"chab, jom lepak Kombi, ada show malam ni"
Gua terus lincah lepak kombi.

Sampai kombi, gua tengok macam tutup, tauke kombi duduk luar dengan pintu separa bukak.
gua dah mula muskil. gua park kereta, gua masuk dalam.
ada dua brader tahan gua.
"Bang, masuk bayar"

Lah. bayar rupanya. ok la.. gua tak kisah pon..
"berapa tiket brader?"
"RM25 bang"
Terkujat kejap gua. selama gua lepak kombi, ada event apa2 sekalipun. tak penah pulak tiket sampai harga Gig besar.

Rupanya, event harini, bukak sekadar gig, tapi ada makan-makan.
silapnya gua dah makan tadi. Tapi apakan daya. gua makankan jugak.

Gig semalam gua tak tahu nama apa, yang gua tahu ada 16 band main.
antaranya Redemption, rocket to mecca, greenlove,akar kayu, roadstalk dan beberapa band yang gua tak tahu namanya apa.Event dalam flyers orang cakap start 4.30pm. tapi gua sampai masa tu 8.30pm. dan baru 1 band main.
inilah dia.. inilah dia simptom gig start lambat dah makin menjadi trend ni. gua ingat gig punk je macamni.

ROCKET TO MECCA 

SEAKAN BINTANG

ROOTSTALK

THE MIXED

REDEMPTION

GREENLOVE

TAUKE KOMBI

ABANG JAMBU

No comments: