Thursday, December 20, 2012

Visit Malaysia -Terengganu

Nafsu nak berjalan, nak touring sorang-sorang macam 2 minggu lepas masih membuak-buak.
Mana yang rasa nak follow gua tu boleh roger awal.
Rasanya bulan 1 ni gua nak start berjalan lagi.
Mission kali ni  Terengganu.





Gua dengar terengganu punya keropok lekor ada perisa keju.
Gua dengar air laut terengganu punya masin boleh sembuhkan penyakit kusta.
Gua dengar makwe terengganu sidai kain tepi pantai berkemban.
Pehhh....

Mission kali ni, kawan gua sam macam nak ikut.
Sam ni kawan gua sejak kecik lagi. Rasanya gua tak ada masalah kalau nak tour dengan dia pon.
Jangan cakap hati budi, Size penis dia pun gua dah tahu berapa inci.
Gua lebih memilih tour dengan dia daripada tour dengan makwe. Leceh!

Gua punya semangat nak Touring "Visit Malaysia" ni, Gua beli satu camera Khas untuk traveling.
Takkan nak gantung DSLR kehulu kehilir, atau bawak kamera film lagi. Fuhh.. tak larat. Berat dan kadang-kadang merimaskan. Gua dah lama rancang nak beli satu digital camera yang mudah dibawa kemana-mana dan tak terlalu "hipster" untuk gantung di leher. Jadi gua beli je Lumix ni, kebetulan Shashinki ada sale.






No comments: