Sunday, February 10, 2013

Seksi Ovari

Aku tadi baru lepas menulis Novelette FREECABI edisi The Untold Story. Setapak kehadapan sikit je dari zine Freecabi reman 7 hari aku. Alhamdulillah, lebih 200 copy dah jual. Maksudnya even penulisan aku banyak mencarut, tapi ada juga orang yang boleh terima. Mencarut is not a crime.
Jari aku sakit. Mungkin dah lama sangat tak menaip secara laju dan rakus.Novelette Freecabi -The untold story ni akan rilis by April rasanya. bergantung kepada kerajinan aku menulis. Novelette ni siri tulisan panjang, aku yakin kali ni bukan 5minit bacaan macam zine Freecabi. tapi mungkin mengambil masa seminggu untuk habis baca, itu pun kalau engko khusyuk dan tawadok.
Aku saja nak bagi tagline ni biar pembaca sangsi.

"Malam tu aku tak tidur. aku rasa cukup puas, seperti baru moles-moles dengan makwe dalam kamar gelap ditemani cahaya lilin aromatheraphy."





Tadi siang aku baca Seksi Ovari by Fazleena Hisamudin. Memang betul-betul seksi. Penulisnya juga cantik. Tapi aku tak tau cantik ke tidak ovari dia. Aku rasa yang buat aku tertarik sebab penulisnya cantik mungkin.
Cover dia aku rasa menawan, dan gambar pertama zine tu buat aku tertawan. dia bukan zine ecely, dia novelette. aku agak betul la ejaan aku ni. novelette ni dia nipis sikit je dari novel sebenar yang boleh buat tukul kepala budak tu. Seksi ovari ni bukan Novel cerita, ia lebih kearah puisi ringkas dan padu.
Aku agak, penulisnya kecewa dan mungkin ada sikit sentap dengan boyfriend dia yang merupakan suami orang. itu Aku agak je!! Jangan terlalu ambil serius.
Apapun aku nak repeat balik Seksi Ovari tu malam ni. Aku suka satu part tu.

"kita tak pernah cuba menjadi diri sendiri
termasuk waktu tubuh kita saling mencabuli"

OK, Ini real



2 comments:

greek goddess said...

tak puas hatinyaa!!

chubbyharusdirejam said...

kenap tak puas!!