Tuesday, March 12, 2013

paham?

photography ni passion engko tau tak..
macamana ek aku nak bagitahu engko.
dia sebenarnya bukan minat-minat biasa..
mungkin bagi aku la, tak tahu la bagi engko.

apa yang engko nampak, dari mata engko, kadang-kadang engko tak perasan benda yang engko nampak ni satu benda yang gilebabi cantik, menarik, dan artistik. tapi kadang-kadang dari benda photography ni engko boleh nampak semuanya.

bukan senang nak paham kan?

takpela, mungkin gambo dibawah akan akan buat engko paham.






Jadi sekarang engko paham?


3 comments:

faizal abd fathi said...

gambar no 3 tu amik kat mana? menarik...

chubbyharusdirejam said...

ini kat depan studio owner je.

Lia Irdelia said...

hahaha..
seni itu indah.