Friday, August 14, 2009

Selamat Tinggal Myspace

gua bengang dengan tom! kau kenal tom!??
dulu asal name die tomok..tapi tukar tom sebab nak glam lebih..
die yg buat mespes (myspace) tu.
celaka lah die tu! die tak bagi aku bkk komen aku.
komen aku sukhati aku lah!?
die tau bkk internet dapat duit.
sampai keje yg patot die buat terbengkalai..
aku macam tersentap gile bile hari2 aku on9 takde komen.
padahal aku ni ramai peminat..ape ingat es je ke yg ramai peminat???
esok kalau aku tgok masih takleh bkk komen gak.
aku delete account.
sory la kepada teman2 yg slame ni menjadikan aku idola,aku terpaksa pergi..
hati aku terguris.
babai. kau jangan cari2 aku lagi ok tom?
kau tak payah nak msg2 mintak maaf..
aku merajuk nih!

6 comments:

Paan Tanpa Adik said...

Dia upgrade ko punya account la. Aku dulu kena camtu gak, dua hari x boleh bukak. Last2 myspace mail aku jadi cantik.

Bwk2 bersabar.

sharamli said...

aku xde ms p0n..ha3

chubbyharusdirejam said...

oh yeke..
tak jadi marah tom.
tom..ecely aku sayang kau tom..
hahahaha..

chubbyharusdirejam said...

sharamli: myspace ibarat diri aku.
kemana2 aku bawa die..
malah aku juge pakai baju myspace di beli di bundle taman johor..
amacam?

diela said...

padan muke ko mok!!! ske sgt sorok2 comment! skang ko sendirik xleh bukak! served u right!!! hahahah!

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.